18/04/2024

صعود زوج ماتک ساندز و جیمی ماری به نیمه نهایی دوبل میکس اوپن آمریکا

  • توسط مینا
  • 04/09/2019
  • 0

بتانی ماتک ساندز و جیمی ماری، مدافع عنوان قهرمانی بخش میکس اوپن آمریکا موفق شدند تا با بازگشتی رویایی در دیدار با شانس دوم قهرمانی این مسابقات یعنی گابریله دابروفسکی و مته پاویچ به نیمه نهایی بخش میکس آخرین گرند اسلم سال صعود کنند.

صعود ماتک ساندز و جیمی ماری به نیمه نهایی دوبل میکس اوپن آمریکا

آن‌ها بعد از شکست ۶-۲ در ست نخست، با نتایج ۷-۵ و ۱۰-۴ در ست‌های دوم و سوم به پیروزی رسیدند تا مرحله یک چهارم نهایی اوپن آمریکا را با موفقیت پشت سر بگذارند. ماتک ساندز در مصاحبه‌ای گفت:

آن‌ها با قدرت تمام در ست نخست وارد زمین شدند و با اینکه به نظرم به خوبی بازی کردیم اما آن‌ دو بهتر از ما کار کردند. حتی فکر می‌کنم تا ست دوم هیچ توپی را از دست نداند ولی من و جیمی با نگه داشتن انرژی‌مان به بازی برگشتیم. تنها یک یا دو امتیاز در ست اول فاصله داشتیم و در صورت حفظ انرژی می‌توانستیم نتیجه بازی را در ست دوم نزدیک نگه داریم و سپس به پیروزی فکر کنیم. ما در ست اول واقعا بد نبودیم و فقط آنها بیش از حد خوب بازی کردند. شاید تنها تفاوتی که در ست دوم به وجود آوردیم تغییر نوبت سرویس زدن و دقت بیشتر برای نزدیکی به تور بود اما این‌ها تغییرات خیلی بزرگی به حساب نمی‌آیند و ما می‌دانستیم که مقابل تیم خوبی قرار گرفتیم.

اوپن آمریکا بتانی ماتک ساندز جیمی ماری

این پیروزی برای ماتک سندز و ماری انتقام شکست در دور دوم ویمبلدون مقابل دابروفسکی و پاویچ هم محسوب می‌شد؛ جایی که در دیدار سه ستۀ دیگری با نتایج ۴-۶، ۶-۳ و ۳-۶ شکست خوردند. او ادامه داد:

ما در ویمبلدون هم برابر آن‌ها قرار گرفتیم و در نبردی بسیار دشوار در نهایت شکست خوردیم. بنابراین می‌دانستیم که آن‌ها در یو اس اوپن هم با تمام قدرت ظاهر می‌شوند. این دو مدت زیادی است که در کنار هم مشغول به بازی هستند و حرکات ترکیبی و هماهنگی بسیار خوبی در زمان مسابقه باهم دارند. من هم به مانند جیمی این حس را داشتم که اگر به خودمان اطمینان داشته باشیم و اشتباهاتی که در دیدار قبلی‌مان کردیم را به یاد آوریم می‌توانیم در این بازی پیروز شویم. اما در حقیقت تغییرات در بخش میکس بسیار سریع انجام می‌شود؛ از ویمبلدون تا حالا امتیاز دیوس (deuce) به این بخش اضافه شده و با حذف ست سوم شاهد یک تای بریک ده امتیازی هستیم. بنابراین به طور کلی شاهد بازی دیگری بودیم.

بتانی ماتک ساندز و جیمی ماری منتظرند تا در نیمه نهایی اوپن آمریکا به مصاف برنده دیدار بین شانس سوم قهرمانی یعنی سامانتا استوسور و رجیو رام و شانس ششم قهرمانی یعنی دمی شورس و هانری کونتینن بروند. دیگر تیمی که تاکنون جواز حضور در نیمه نهایی بخش میکس اوپن آمریکا را به دست آورده، شانس چهارم قهرمانی یعنی لاتیشا چان و ایوان دودیگ هستند که با نتایج ۷-۶، ۳-۶ و ۱۰-۳ مقابل زوج راکل آتاوو و فابریس مارتین به پیروزی رسیدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار