24/04/2024

دومینیک تیم: تمام تلاشم را برای قهرمانی گرند اسلم انجام دادم و پشیمان نیستم

  • توسط سروش
  • 02/02/2020
  • 0
دومینیک تیم

دومینیک تیم بابت این‌که از فینال تنیس اوپن استرالیا دست خالی بیرون رفت و به نواک جوکوویچ بازی را واگذار کرد هیچ پشیمانی ندارد.

مصاحبه دومینیک تیم

تیم به کسب این عنوان قهرمانی گرند اسلم خود خیلی نزدیک بود و در دیدار فینال یکشنبه در رود لور آرنا که تقریباً ۴ ساعت به طول انجامید پس از آن‌که در ست اول ۶-۴ به حریف باخت در ست دوم با همین نتیجه پیروز شد و ست سوم را نیز ۲-۶ به سود خود به پایان رسانید اما در ست‌های چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۶-۳ و۶-۴ شکست خورد. تیم در سومین فینال بزرگ خود بازی می‌کرد و شانس این را داشت که پیروز باشد. در ست چهارم یک امتیاز بریک را از دست داد و در ست پنجم نیز موقعیتی را برای بازگشت به سرو داشت. اما دومینیک تیم بعد از باخت به نواک جوکوویچ بر این اصرار داشت که از این شکست پشیمان نیست. جوکوویچ حالا با ۸ قهرمانی تنیس اوپن استرالیا رکوردار این قهرمانی‌هاست.

دومینیک تیم

دومینیک تیم دراین باره گفت:

فکر می‌کنم بیشتر از این نمی‌توانستم در بازی تغییر ایجاد کنم. همچنین در ۲ ست آخر هر چه که در چنته داشتم رو کردم. نواک یکی از سه تنیسوری است که با اختلاف بهترین تنیسورهای تاریخ این ورزش محسوب می‌شوند. اگر شما یک فینال گرند اسلم را مقابل او بازی کنید کوچکترین موارد را در این بازی باید در نظر بگیرید. اگر می‌توانستم چیزی بگویم می‌گفتم شاید می‌توانستم در ست چهارم آن امتیاز بریک را بگیرم و ۲-۱ پیش بیفتم. اما او بسیار خوب خود را به بازی برگرداند. او واقعاً در ست سوم و چهارم خوب بازی کرد. البته، چند اشتباه کوچک وجود داشت اما این اشتباهات رخ می‌دهد. اما در پایان ۵ ست نزدیک را شاهد بودیم. من واقعاً از چیزی پشیمان نیستم.

دومینیک تیم در ملبورن خاطراتی به یادماندنی نظیر پیروزی مقابل رافائل نادال و الکساندر زورف را به ترتیب در یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی به جای گذاشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار