19/04/2024

راجر فدرر برای رسیدن به فینال می جنگد

  • توسط محمد رضا شیری
  • 07/12/2019
  • 0

راجر فدرر «خطاهای دور اول» را مقصر باخت برابر دومینیک تیام میداند که او را در معرض خطر خروج زود هنگام از فینال ATP  قرار می دهد. رقیب اتریشی با هتریک کردن در برابر قهرمان بیست دورۀ مسابقات تنیس با نتیجۀ 7-5، 7-5 روز افتتاحیه در لندن را به پایان رساند.

اکنون فدرر برای صعود از گروه بیورن بورگ، که نواک جوکوویچ و ماتئو برتتینی نیز در آن هستند، کار دشواری در پیش خواهد داشت. این بازیکن 38 ساله مرتکب 30 خطا شد و 11 امتیاز از 22 امتیاز را در دومین سرویس خود طی یک نمایش ضعیف در O2 Arena  روز یکشنبه کسب کرد.

راجر فدرر گفت

«به نظر من او خوب بازی کرد. شروع قوی قطعاً کمکی به من نکرد. این موضوع من را کمی عقب انداخت. اما من خوب تمرین کرده بودم و ابتدای بازی فکر می کردم مسابقۀ کاملاً خوبی است. من احساس کردم که شانس پیروزی دارم. اصلاً متوجه نبودم بد بازی می کردم.»

آخرین قهرمانی از شش عنوان او در ATP به سال 2011 بر میگردد، برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی باید بهترین بازی خود را ارائه دهد.

فدرر افزود:« از این بازی به بعد همه چیز به روال عادی بر میگردد من دیگر اجازۀ باخت ندارم. دقیقاً مانند بیست سالی ک گذشت.»

راجر فدرر

هر دو بازیکن دو روز دیگر مسابقه دارند و این بار فدر به مصاف یکی از خوبان تنیس برتینی می رود که در دور اول در مقابل جوکوویچ حرفی برای گفتن نداشت.

دومینیک تیام: «سیستم چینش بازیکن ها بسیار ظالمانه است، من پیروزی بسیار خوبی در برابر راجر فدرر به دست آورم و احساس خوبی دارم. حتی امیدوارم به نیمه نهایی برسم اما اگر در بازی بعدی نتیجه را واگذار کنم دوباره سر خانۀ اول باز خواهم گشت. به شدت نگران بازی بعدی هستم. تنها کاری که باید انجام دهم استراحت کافی، تمرین کافی و تمرکز بالا برای مسابقه دادن است.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار