26/04/2024

راجر فدرر: شرایط زمین های سخت کاملا با چمن و رس متفاوت است

  • توسط سروش
  • 18/08/2019
  • 0

از نظر راجر فدرر بازی روی زمین های سخت با بازی روی زمین های چمن و رس فرق می‌کند.

نظر راجر فدرر در خصوص زمین های سخت

آندره روبلف روس، پس از سپری کردن دوران سخت مصدومیتش، به نظر آهسته آهسته به روزهای اوجش باز می گردد. او بعد از پشت سر گذاشتن برنارد تومیچ، میخائیل کوکوشکین، نیکولوز باسیلاشویلی و استانیسلاو واورینکا، در دور سوم مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی به مصاف راجر فدرر سوئیسی رفت و با رقم زدن نتیجه ای غیرمنتظره، پرافتخار ترین تنیسور این مسابقات را در دو ست پیاپی با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ شکست داد و به یک چهارم نهایی این رقابت ها رسید. راجر فدرر پس از شکست برابر آندره روبلف در دور سوم مسترز سینسیناتی به مقایسه زمین سخت میامی با یو اس اوپن و سایر تورنمنت ها پرداخت و در این باره گفت:

از اینکه به مسابقات برگشتم خوشحالم. همانطور که دیدید شرایط اینجا با زمین های رس و چمن متفاوت بود. اما این آغاز یک چرخش بسیار بزرگ به زمین های سخت است.

آندره روبلف روس هم درباره چیزهایی که با آن ها خوشحال است و به کار کردن با آن نیاز دارد، گفت:

من حتی نمی دانم که باید چه بگویم. صحبت کردن در شرایطی که حتی احتمال حضور در چنین تورنمنتی و قرارگیری در این مسیر را نمی دادید، بسیار دشوار است. فقط باید تمرکز بیشتری روی کارهایم داشته باشم و با برطرف ساختن نقاط ضعفم، پیشرفت کنم.

راجر فدرر

روبلف درباره دنیل مدودف گفت:

آخرین باری که در مقابل هم قرار گرفتیم به سه یا چهار سال پیش بر می گردد که او به راحتی مرا شکست داد. بنابراین در بازی یک چهارم پایانی همه فشارها به روی او خواهد بود. تلاش می کنم تا از بازی لذت ببرم و در کنار آن بهترینِ خودم را به نمایش بگذارم. خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

راجر فدرر که با هفت قهرمانی رکورددار است، سال گذشته به فینال مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی رسید، اما در مقابل نواک جوکوویچ شکست خورد و نتوانست هشتمین قهرمانی اش را به دست آورد. راجر فدرر در حال حاضر پس از نواک جوکوویچ صربستانی و رافائل نادال اسپانیایی، مرد شماره سه دنیای تنیس به حساب می آید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار