25/04/2024

مسابقات آزاد تنیس هاله آلمان؛ شکست جو ویلفرد سونگا مقابل راجر فدرر

  • توسط سروش
  • 22/06/2019
  • 0

تنیسور فرانسوی دوازدهمین شکست خود را در بازی های رودرو مقابل راجر فدرر ، مرد افسانه ای تنیس جهان از کشور سوئیس تجربه نمود.

پیروزی راجر فدرر مقابل جو ویلفرد سونگا

رقابت های تنیس آزاد ۵۰۰ امتیازی هاله در شهری به همین نام در کشور آلمان در حال برگزاری است و در دور دوم این تورنمنت، راجر فدرر و جو ویلفرد سونگا مقابل یکدیگر قرار گرفتند. فدرر قهرمان ۹ دوره مسابقات آزاد تنیس هاله در دیداری سخت که دو ساعت و شانزده دقیقه به طول انجامید، موفق به شکست جو ویلفرد سونگا از کشور فرانسه با نتیجه ۲-۱ شد. فدرر سوئیسی توانست با نتایج ۷-۶، ۴-۶ و ۷-۵ تنیسور باتجربه و ۳۴ ساله فرانسوی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم پایانی این مسابقات صعود نماید. این دو تنیسور پس از مسابقات مونت کارلو در سال ۲۰۱۶ مقابل یکدیگر قرار می گرفتند. فدرر پس از سال ۲۰۱۴ توانست نخستین پیروزی خود را برابر این حریف سخت کوش فرانسوی به دست آورد و حال بهترین فرصت را دارد تا بتواند به دهمین قهرمانی خود در رقابت های آزاد هاله برسد.

راجر فدرر

 

درست به مانند بازی اول برابر میلمانِ استرالیایی، فدرر ست اول این بازی را با نتیجه ۷-۶ و با سختی توانست به پیروزی برسد. در ست سوم دیدار برابر سونگا در حالی که دو بازیکن در امتیاز ۵-۵ مساوی بودند این فدرر بود که توانست بهتر عمل کند و بازی را به سود خود به پایان برساند. تنیسور سرشناس سوئیسی در مرحله یک چهارم روز جمعه به مصاف روبرتو باتیستا از کشور اسپانیا خواهد رفت. باتیستا در روز پنج شنبه موفق به شکست ۲-۰ ریچارد گاسکه از فرانسه با نتایج ۶-۱ و ۶-۴ شد. در دیگر بازی های مرحله یک هشتم تنیس هاله آلمان، الکساندر زورف از آلمان موفق به شکست استیو جانسون از ایالات متحده با نتیجه ۲-۰ (۶-۳ و ۷-۵) شد. متئو بِرتینی از ایتالیا نیز با حساب ۲-۱ (۴-۶، ۶-۳ و ۶-۲) بر هموطنش آندره آس سِپی غلبه کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار