27/04/2024

تنیس بیرمنگام؛ شکست نائومی اوساکا برابر حریف قزاقستانی

  • توسط سروش
  • 21/06/2019
  • 0
نائومی اوساکا

رقابت های کلاسیک تنیس بیرمنگام از دوشنبه در کشور انگلستان و در دو بخش مردان و زنان آغاز شده و دور دوم این مسابقات نیز به پایان رسیده است. در بخش زنان، نائومی اوساکا ، تنیسور ۲۱ ساله ژاپنی و رنکِ شماره یکِ تنیسور های زن جهان پس از برتری در دور نخست برابر ماریا ساکاری از یونان، در دور دوم و مرحله یک هشتم به مصاف جولیا پوتین تسوا از قزاقستان رفت.

شکست نائومی اوساکا برابر حریف قزاقستانی در دور دوم تنیس بیرمنگام

بزرگترین شگفتی این مسابقات در روز پنج شنبه و مرحله یک هشتم رقم خورد و طی آن، تنیسور قزاق با برتری ۲-۱ برابر اوساکا توانست به مرحله یک چهارم صعود کند و در جمع هشت تنیسور برتر مسابقات بیرمنگام قرار گیرد. اوساکا در حالی این بازی را به پوتین تسوا واگذار نمود که در ست اول این دیدار با اقتدار و با نتیجه ۶-۱ موفق به شکست حریفش شده بود. ولی تنیسور زن اهل کشور قزاقستان در ست های دوم و سوم با نتایچ ۶-۴ و ۶-۳ اوساکا را شکست داد تا نفر شماره یک دنیا پس از ناکامی در مسابقات اوپن فرانسه در اوایل ماه ژوئن، دومین ناکامی خود را پیش از شروع رقابت های گرند اسلم ویمبلدون تجربه نماید.

Naomi Osaka نائومی اوساکا

اگر «اشلی بارتی» از استرالیا که مقام قهرمانی مسابقات رولان گاروس را در کارنامه خود دارد، بتواند به فینال رقابت های تنیس بیرمنگام صعود نماید، می‌تواند به راحتی جای نائومی اوساکا را درصدر برترین تنیسور های زن جهان بگیرد. بارتی در دور دوم مسابقات کلاسیک بیرمنگام با برتری برابر جنیفر بردی از ایالات متحده آمریکا و با نتایج ۶-۳ و ۶-۱ توانست در جمع هشت تنیسور برتر این مسابقات قرار گیرد تا با شکست اوساکا شانس خود را برای قرار گرفتن در جایگاه نخست برترین تنیسور های زن جهان در سال ۲۰۱۹ افزایش دهد. این تنیسور ۲۳ ساله استرالیایی در دور بعد باز هم به مصاف حریفی از آمریکا به نام ونوس ویلیامز خواهد رفت. در دیگر تورنمنت معتبر تنیس بانوان، در مسابقات مایورکا، آنجلیک کربر از آلمان و قهرمان گرند اسلم ویمبلدون ۲۰۱۸ توانست ماریو شاروپوا از روسیه را در دور یک هشتم تنیس مایورکا شکست دهد و به دور بعد صعود نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار