25/04/2024

رکورد تماشاگر برای یک مسابقه تنیس شکسته شد؛ ۴۰ هزار نفر شاهد نبرد راجر فدرر

  • توسط ملیسا
  • 25/11/2019
  • 0

نشریه مارکا اسپانیا در تازه‌ترین خبر خود نوشت که راجر فدرر به اشتباه خود برای نرفتن به تور مکزیک اقرار کرد.

راجر فدرر که تقریبا در دوران حرفه‌ای خود در تور مکزیک شرکت نکرده بود و پس از ۲۳ سال به این کشور پا گذاشت با حمایت بسیار زیاد مردم و تماشاگران روبه رو شد که تعجب وی به‌شدت برانگیخته شد. این تنیسور سوییسی پس از اینکه برابر السکاندر زورف قرار گرفت و توانست حریف آلمانی خود را ۲ بر یک شکست دهد، با حمایت ۴۰ هزار نفری تماشاگران که رکورد تماشاگر برای یک مسابقه تنیس شکسته شد، روبه‌رو شد که این موضوع او را شگفت‌زده کرده بود تا پس از مسابقه او در مصاحبه خود اقرار کند که اشتباه کرده است که تاکنون به این کشور پانگذاشته است.

غوغای راجر فدرر در مکزیک

غوغای راجر فدرر در مکزیک
او پس از استقبال زیاد مردم پس از مسابقه در مصاحبه خود گفت:

از همه کسانی که این موقع شب برای دیدن مسابقه من آمده بودند خسته نباشید و شب بخیر می‌گویم و از همین جا از همه آنها تشکر می‌کنم. آنها باعث شدند تا تاریخ سازی بزرگی صورت گیرد که این موضوع برای من اهمیت بسیار ویژه‌ای داشت و دنیای تنیس فضای متفاوتی را به خود دید. مکزیک کشور بسیار عالی با مردمانی پر از عشق و شادی دارد که واقعا پشیمان هستم که سال‌ها به اینجا نیامده بودم. ۲۳ سال زمانی کمی نیست و باید اقرار کنم که چه اشتباهی کرده‌ام. با این حال آنها به من فرصت دادند تا در مقابل این مردم فوق‌العاده بازی کنم. آمدن به اینجا مانند یک رویا یود. به خاطر حمایتتان تشکر می‌کنم. این روز در تاریخ تنیس باقی خواهی ماند و من با ساشا (زورف) در این شهر زیبا بودم. از تک‌تک شما قدردانی می‌کنم.

فدرر در پایان با فریاد مشهور مکزیکی خداحافظی کرد و گفت:

می‌خواهم بدانید من از راه طولانی آمدم و برای من توقف در اینجا باورنکردنی بود و هرگز این روز را فراموش نخواهم کرد. زنده باد مکزیک و زنده باد مردم این کشور پرشور و هیجان. بدرود

برای نخستین بار میدان گاوبازی مکزیک به زمین تنیس تبدیل شد تا میزبان دیدار راجر فدرر و الکساندر زورف شود. پلاسا مکزیک شب تاریخی را سپری کرد و جشن کاملی در آنجا برقرار بود. ۴۰ هزار و ۵۱۷ تماشاگر شاهد دیدار دو تنیسور سوئیسی و آلمانی بودند و توانستند رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت برسانند. فدرر با نتیجه ۲ بر یک زورف را شکست داد. مرد شماره سه جهان ست نخست را ۶ بر ۳ واگذار کرد اما در ست های دوم و سوم جبران کرد و توانست ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ پیروز شود. محبوبیت فدرر در میان مکزیکی ها بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. تنیسور سوییسی برای هر امتیاز از هواداران درخواست سکوت می کرد (به دلیل قوانین بازی). هر امتیازش با تشویق هواداران همراه می شد تا جایی که زورف از آن ها خواست کمی او را نیز تشویق کنند! این دیدار نه تنها رکورد حضور تماشاگر در یک بازی تنیس را شکست بلکه نشان داد چگونه فدرر در جهان محبوبیت دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار