29/03/2024

مصاحبۀ رافائل نادال پس از شکست در برابر الکساندر زورف

  • توسط محمد رضا شیری
  • 20/12/2019
  • 0

رافائل نادال پس از شکست در برابر الکساندر زورف: «در ناحیۀ شکمی اصلاً احساس درد نداشتم»

در بدو ورود نادال به فینال ATP سژالات زیادی در مورد وضعیت وی پرسیده میشد، زیرا او با آسیب دیدگی در ناحیۀ شکمی از بازی مستر پاریس انصراف داده بود.

در روز دوشنبه، در مقابل الکساندر زورف نتیجه را 6-2، 6-4 واگذار کرد تا اولین مسابقۀ خود بعد از ویمبلدن را ببازد. اولین سؤالی که در کنفرانس خبری بعد از بازی از وی پرسیده می شد این بود که وضعیت سلامتی او چطور است؟ اما این بازیکن برتر خیلی سریع پاسخ داد که بسیار وضعیت خوبی دارد.

«من در ناحیۀ شکمی به هیچ عنوان احساس درد و مشکل نداشتم.» رافائل نادال ادامه داد «او واقعاً خوب بازی می کرد و سرویس های بزرگ و سریع داشت. خیلی سخت بود که اولین و دومین سرویسش را پیش بینی کنم. هیچ شکی در مورد الکساندر نیست او بازیکن خیلی خوبی است و سرویس های خیلی خوبی هم می زند.

ما می توانیم دلایل و بهانه های زیادی بیاورم اما در پایان روز مسئله ی مهم این است که من باید بهتر بازی کنم. و این تنها مورد مهم است.»

رویداد پایانی فصل بزرگترین جامی است که جایی در کمد رافائل نادال حضور ندارد

جدا از وضعیت سلامتی وی، مسیر او برای صعود از گروهش سخت تر و سخت تر خواهد شد. این بازیکن 33 ساله باید در روز چهارشنبه با دنیل مدودو (Daniil Medvedev) رو در فینال مسابقات آمریکا رو به رو شود. او امیدوار است بعد از گذراندن هفته های گذشته در زمین بازیو در حال تمرین ایراد های خود را پیدا کند.

کنفراس خبری رافائل نادال

«این صحت دارد که من هنوز نتوانسته ام در آن قسمت های مهم که نیاز به توجه دارند تمرین کنم. پس اینکه توانسته ام در بازی امروز دوام بیاورم یک گزینۀ مثبت است. امیدوارم بتوانم همینطور ادامه دهم روز های آتی بیشتر تمرین کنم.» رافائل نادال.

«پس مشکل جسمانی من اصلاً مسئله ی مشکل سازی نبود. تنها مشکل این بود که من در این بازی اصلاً خوب ظاهر نشدم. عملکرد ضعیفی داشتم.»

نادال هفته را با برتری 640 امتیازی نسبت به نوواک جوکوویچ در نبرد برای کسب عنوان بازیکن شماره 1 سال آغاز کرد. با پیروزی جوکوویچ در روز یکشنبه مقابل ماتئو برتتینی و باخت نادال ، این فاصله با 200 امتیاز بریده شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار