28/03/2024

خواهر رافائل نادال چه نقشی در زندگی او دارد؟

  • توسط مینا
  • 04/12/2019
  • 0

عشق رافائل نادال به خانواده‌اش همواره زبانزد خاص و عام بوده است. او از بودن در کنار اطرافیانش لذت می‌برد. با توجه به آنکه این تنیسور اسپانیایی اهمیت فراوانی به خانواده خود می‌دهد، او با خواهر خود رابطه خاص بسیار مستحکمی را تجربه می‌کند.

نقش خواهر رافائل نادال در زندگی اش

اما از آنجایی که خواهر رافائل نادال سعی می‌کند همیشه از کانون توجهات دور بماند، اطلاعات چندانی از او در دسترس نیست. هرچند، جالب است بدانیم که او در ازدواج رافائل با دوست دوران کودکی خود نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. رافا و خواهرش، ماریا ایزابل نادال (ماریبل) در شهر کوچک ماناکور در جزایر بالریک اسپانیا متولد به دنیا آمده‌اند. آنها حاصل ازدواج سباستین نادال و آنا ماریا هستند. اما دایره عزیزان رافائل فقط شامل این سه نفر نمی‌شود. برادران سباستین یعنی تونی نادال و میگل نادال هومار، نیز از جمله کسانی هستند که قهرمان اسپانیایی به آنها اهمیت فراوانی می‌دهد. هرچند، رابطه رافائل با خواهرش از دیگر اعضای خانواده محکم‌تر است. اما خواهر نادال دقیقاً چه کسی است؟ ماریا ایزابل نادال، سه سال بعد از تولد رافائل نادال یعنی در سال ۱۹۸۹ به دنیا آمد. ماریا ایزابل با وجود آنکه چند سال دور از خانواده خود زندگی کرد، رابطه نزدیکی با والدینش دارد. رفا و ماریا حتی برای مدتی در یک آپارتمان از ساختمانی که تمام خانواده در آن حضور داشتند زندگی می‌کردند.

اما ماریبل از سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ به منظور تحصیل در رشته موتور اسپرت در بارسلونا زندگی می‌کرد. اما او پس از همین مدت نیز در بارسلونا ماند تا مدرک فوق لیسانس خود را در رشته مدیریت ورزشی کسب کند. ماریبل پس از تکمیل تحصیلات خود از شهرت و اعتبار خانوادگی خود استفاده نکرد و در نتیجه برای گذران زندگی در مشاغل مختلفی مشغول به‌کار شد. پس از آن بود که ماریبل در یک شرکت مدیریت ورزشی استخدام شد. همچنین قبل از آن، در شرکت IMG نیز کار می‌کرد و از طریق همان شرکت توانست در مدیریت برگزاری سه دوره از مسابقات تنیس ATP بارسلونا همکاری داشته باشد. دختر خانواده نادال سپس از اکتبر ۲۰۱۴ تا ژوئن ۲۰۱۵ به لندن رفت و با بانکا سانتاندر همکاری داشت. هرچند پس از ۹ ماه به اسپانیا بازگشت. ماریا سپس در اکتبر ۲۰۱۵ به مادرید رفت و همکاری خود را با یک شرکت دیگر آغاز نمود اما آنجا هم تنها ۵ ماه دوام آورد. از آن به بعد بود که خواهر نادال به جزیره ماناکور بازگشت و حالا در بخش بازاریابی آکادمی تنیس رافا نادال کار می‌کند.

رافائل نادال

نادال و خواهرش رابطه صمیمانه‌ای با هم دارند. ماریا اغلب در تورنومنت‌های مختلف برای حمایت از برادر خود حضور دارد. او درباره رابطه خواهر و برادرانه خود با رافا گفته است:

او همیشه وقتی با دوستانش بیرون می‌رود من را هم تشویق می‌کند که همراه آنها بروم. چنین چیزی برای ما طبیعی است حتی اگر برخی دیگر از آن تعجب کنند. این بخشی از راز رابطه خاص ما محسوب می‌شود. بیشتر پسرها زمانی که بزرگ می‌شوند به خواهرهای کوچکتر خود به چشم یک مزاحم نگاه می‌کنند، مخصوصاً وقتی که نوجوان هستند اما رافائل هرگز اینطور با من رفتار نکرده است. یک‌بار، زمانی که رافائل به اسپانیا رفته بود، دکترم از من خواست که چند تست بدهم، چیز خاصی نبود اما در تمام پیام‌هایی که من و رافا در آن مدت برای هم فرستادیم من حرفی از این بابت نزدم چون باعث وحشت او می‌شد. این خطر وجود داشت که رافائل پس از شنیدن این خبر کاملاً حواسش از بازی پرت شود.

اما ماریبل در ازدواج نادال چه نقشی داشت؟ خواهر کوچکتر نادال طراح اصلی ازدواج او با دوست دختر قدیمی‌اش یعنی شیسکا پرلو بود. این ازدواج در ماه اکتبر امسال رخ داد. بر اساس گزارشات، این ماریبل بود که ۱۵ سال پیش، شیسکا را به رافا معرفی کرد. ماریا و شیسکا با هم به مدرسه‌ای در مایورکا می‌رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار