29/03/2024

جیم کوریر معتقد است که رافائل نادال باید به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود

  • توسط محمد رضا شیری
  • 12/09/2019
  • 0
رافائل نادال

جیم کوریر و پائول آناکون، هر دو اعتقاد دارند که بین رافائل نادال و نواک جوکوویچ، مرد اسپانیایی عملکرد بهتری داشته و مستحق لقب بهترین بازیکن سال را دارد.

رافائل نادال و قهرمانی های سال ۲۰۱۹

پیشکسوتان دنیای تنیس، کوریر و آناکون اهل ایالات متحده آمریکا هر دو اعتقاد دارند با اینکه رافائل نادال و نواک جوکوویچ عملکرد نزدیک به یکدیگری داشته اند، اما نادال میتواند از رقیب صربستانی خود در رنکینگ پیشی بگیرد. هر دو تنیسر توانسته اند دو گرند اسلم به تالار افتخارات خود اضافه کنند ، اما با این حال نادال اسپانیایی توانسته قهرمانی دو سری تورنومت مسترز ۱۰۰۰ امتیازی در رم و مونترآل کاندا را به دست آورد، این در صورتی است که نواک فقط در مادرید توانسته است موفق به قهرمانی در این تورنومت شود.

مرد شماره ی یک سابق تنیس جهان، جیم کوریر اهل ایالات متحده، در مورد عملکرد رافائل نادال در این فصل اظهار نظر کرد و گفت :

بسیار خوب است که بعد از مدت ها نادال دوباره در فینال های مسابقات رسمی تنیس قهرمان می شود. هرچند در این قسمت باقی مانده از فصل نادال از مشکلات فیزیکی ای رنج می برد، او به این سطح از فیزیک بدنی خود علاقه ندارد.

رافائل نادال

جیم همچنین در مورد مسابقاتی که رافائل نادال وارد آن شده گفت :

اون توانست معادلات را در شهر رم به هم بزند و قهرمان شود. سپس به مسابقات آزاد فرانسه (Roland Garros) رفت و بعد از آن با نتایج بسیار خوبی توانست در مونترآل قهرمان شود. به نظر من، اون کار بسیار خوبی کرد که وارد تورنومنت سینسینتی نشد و به بدن و ذهن خود استراحت داد، تا سلامت و آماده بماند. اون در مونترآل با همان فرد (دنیل مدودف) دوباره بازی کرد و حتی با توجه به باد، توانست برنده از زمین خارج شود.

همچنین پائول آناکون در مورد فینال مونترآل گفت :

نادال می دانست که این فینال با توجه به شرایط هوایی متفاوت است، هرچند که مدودف با توجه به تجربه ی کمتر نتوانست خود را با شرایط وفق بدهد. جالب است که می بینیم رافا خود را شرایط سنی خود وفق می دهد، اون مردی است که دوست دارد میلیون ها تورنومنت را بازی کند و وارد میلیون ها مسابقه شود. با احتمال زیاد اگر چند سال پیش بود قطعا رافائل دوست نداشت از تورنومنت سینسینتی بگذرد، قطعا خیلی برای او سخت بود. اما حالا او انجامش داده تا همچنان اعتماد به نفس خود را داشته باشد، و واقعا این کار جوابگو بود. هرچه او پیرتر می شود باید بیشتر از این کار ها انجام دهد تا بتوانیم او را در فینال های مسابقات بزرگ ببینیم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار