28/03/2024

رافائل نادال : مدودف بهترین تنیسور در بین بازیکنان جوان است

  • توسط محمد رضا شیری
  • 16/09/2019
  • 0

رافائل نادال اسطوره اسپانیایی جهان تنیس و مرد شماره دو رنکینگ تنیس مردان معتقد است دنیل مدودف روس سرآمد نسل بعدی بازیکنان تنیس خواهد بود.

رافائل نادال و صحبت های او در مورد مدودف

رافائل نادال که چندی پیش موفق شد در دیداری نزدیک با شکست دادن دنیل مدودف برای چهارمین بار قهرمان یو اس اوپن شود در خصوص مدودف گفت:

در حال حاضر بله، او بهترین بازیکن در بین بازیکنان جوان است. نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. او در حال حاضر نفر چهارم رنکینگ جهانی است و ممکن نبود بتواند تابستانی بهتر از این را سپری کند. اما در حال حاضر بازیکنان جوان بسیار خوبی وجود دارند. کسی که بتواند به بهترین شکل پیشرفت کند و از فرصت ها استفاده کند، این شانس را خواهد داشت که برای هفت، هشت و ده سال آینده شرایط خوبی داشته باشد. بازیکنان جوان باید قدم های اضافی را بردارند و وارد مراحل جدید شوند.

رافائل نادال

دنیل مدودف در حالی در رده چهارم رنکینگ تنیس مردان قرار دارد که در سال ۲۰۱۹ عملکرد درخشانی داشته است. او در یو اس اوپن پس از شکست دادن افرادی چون دیمیتروف و واورینکا به فینال رسید اما مغلوب نادال شد. همچنین مدودف پیش از این موفق به قهرمانی در تنیس مسترز سینسیناتی شده بود. این در حالی است که مدودف به فینال رقابت های مونترال نیز راه یافت اما در این رقابت ها نیز در قدم آخر مغلوب رافائال نادال شد.

رافائل نادال همچنین در خصوص این که آیا نظرات مردم در شبکه های اجتماعی و مطبوعات را پس از قهرمانی در یو اس اوپن خوانده است یا نه گفت:

باید بگویم که نه. من حتی بازی را هم دوباره نگاه نکردم. اما مثل همیشه بسیار خوشحال و قدردان هستم که مردم اسپانیا و ورزشکاران من و عملکردم را دنبال می کنند. این همیشه فوق العاده است که احساس کنید مردم شما را دوست دارند و از شما حمایت می کنند. وقتی بدن و ذهنم به من اجازه دهد سعی خواهم کرد که به همه پیام هایی که مردم برایم فرستاده اند پاسخ دهم هرچند اصلا تعداد آنها کم نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار