25/04/2024

راجر فدرر : عملکرد گوف در پانزده سالگی باورنکردنی است

  • توسط محمد رضا شیری
  • 16/09/2019
  • 0

کوکو گوف پدیده ۱۵ ساله آمریکایی تنیس زنان در سال ۲۰۱۹ عملکردی درخشان از خود نشان داده است. گوف در سال ۲۰۱۹ در سه گرنداسلم حضور داشت و نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت و حتی موفق شد ونوس ویلیامز را در رقابت های ویمبلدون شکست دهد. حالا راجر فدرر او را تمجید کرده است.

تمجید راجر فدرر از گوف

کوکو که با وجود سن کم در حال حاضر در رده ۱۰۶ تنیس زنان جهان قرار دارد و چندی پیش در مسابقات واشنگتن در بخش دوبل به قهرمان رسید، به تازگی مورد ستایش راجر فدرر اسطوره تنیس جهان قرار گرفته است.

راجر فدرر در خصوص دیدار اخیر گوف و اوزاکا گفته است:

لحظه خوبی بود. هر دو به خوبی شخصیت خود را نشان دادند. این مسابقه ای بود اوزاکا تنها برنده آن نبود و گوف نیز در آن پیروز شد. او موفق شد راه خود را پیدا کند. او در پانزده سالگی باورنکردنی است. حتی فکرش را هم نمی توانم بکنم که تواسنته باشم در پانزده سالگی چنین رفتار و عملکردی داشته باشم .البته همه چیز به خود فرد بستگی دارد.

راجر فدرر همچنین در اشاره به عملکرد گوف در ویمبلدون گفت:

حضور کوکو در ویمبلدون برایش یک نقطه عطف بود. این رقابت ها برای اون از جهاتی پایان خوبی داشت. فکر می کنم این راه و روش بسیار خوبی برای بازیکنان است که توانایی خود را نشان دهند و به رقابت بپردازند.

مراسم راجر فدرر

گوف چندی پیش به همراه کاترین مک نیلی موفق به قهرمانی در بخش دوبل زنان رقابت های واشنگتن شد. کوکو نوجوان در خصوص این اتفاق گفته بود:

فکر می کنم من و کاترین هر دو نگرش مثبتی داشتیم و در زمین مسابقه نیز قوی ظاهر شدیم. مربیان هر دو ما به صورت مداوم به ما می گفتند که سعی کنیم از بازی خود لذت ببریم.

کوکو در حالی در میانه سال ۲۰۱۹ قرار دارد که تا کنون عملکرد خیره کننده ای داشته است. او در ویمبلدون پس از کسب سه پیروزی از جمله برابر ونوس ویلیامز در نهایت در یک هشتم نهایی مغلوب سیمونا هالپ شد. همچنین وی در یو اس اوپن نیز نمایش تحسین برانگیزی داشت و پس از پیروزی برابر پوپاتووا و بابوس در دور یک شانزدهم نهایی برابر اوزاکا شکست خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار