23/04/2024

روبرتو باوتیستا: امسال بهترین سال دوران حرفه ای تنیسم بوده است

  • توسط سروش
  • 22/08/2019
  • 0

روبرتو باوتیستا طی مصاحبه ای آینده تنیس مردان اسپانیا پس از بازنشستگی رافائل نادال را توصیف کرد و همچنین در مورد شرایط خود صحبت کرد.

توضیحات روبرتو باوتیستا در خصوص عملکرد در سال جاری

این تنیسور اهل کاستلون دِ لا پلانا گفت:

بازسازی نسلی که فردی چون رافائل نادال را در خودش داشته بسیار دشوار به نظر می رسد. فکر می کنم به ساخت نسل جدید کمکی نمی کنیم چراکه معتقدیم فقط چند بازیکن خوب مانند رافا و دیوید وجود دارند. به نظرم به زودی تنیسور خوبی در اسپانیا ظهور خواهد کرد زیرا تنیس در اسپانیا رقابتی است و همواره بازیکنان خوبی در اینجا حضور داشتند. زمان، صبر و اعتماد به نفس نکات کلیدی هستند که آن ها باید رعایت کنند.

روبرتو باوتیستا آگوت در مورد حضورش در یو اس اوپن و قرارگیری در بین ده تنیسور برتر جهان پس از کسب نتایجی فوق العاده و رسیدن به نیمه نهایی ویمبلدون و یک چهارم نهایی مسترز مونترال و سینسیناتی، گفت:

بسیار خوشحالم چرا که برای رسیدن به این جایگاه تلاش بسیاری کردم. رسیدن به دستاوردی که برایش سال های سال جنگیدم، حس خوبی به من می دهد. پیش از این، وقتی که برایم حضور در جمع ده نفر برتر جهان اهمیت زیادی نداشت، فرصت هایی بودند که به درستی از آن ها استفاده نکردم.

روبرتو باوتیستا

وی افزود:

در سال ۲۰۱۴ نفر سیزدهم جهان بودم و اگر در آن زمان تصمیمات درستی می گرفتم احتمالا زودتر به چنین جایگاهی می رسیدم. در عوض، امسال اصلاحات بسیاری در سبک بازی ام به وجود آوردم و آن را کنترل کردم. امسال بهترین سال دوران حرفه ای تنیسم بوده و امیدوارم این روند را حفظ کنم.

روبرتو باوتیستا آگوت پس از یک هفته استراحت و حاضر نشدن در وینستون سالم، با تمام قدرت برای حضور در یو اس اوپن آماده خواهد شد. باوتیستا آگوت در گرند اسلم های این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است؛ او در اوپن استرالیا تا یک چهارم نهایی پیش رفت و مغلوب استفانوس تسیتسیپاس شد، در دور سوم رولاند گاروس مقابل فابیو فوگنینی شکست خورد و در نیمه نهایی ویمبلدون در برابر مرد شماره یک جهان نواک جوکوویچ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. روبرتو همچنین تا یک چهارم نهایی راجرز کاپ و مسترز سینسیناتی هم پیش رفت اما در برابر گائل مانفیلس و ریچارد گاسکه شکست خورد و از گردانه رقابت ها حذف شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار