23/04/2024

سرنا ویلیامز پیامش به اوساکا را پس از قهرمانی مسابقات US Open آشکار کرد

  • توسط سروش
  • 12/07/2019
  • 0

نائومی اوساکا یکی از استعدادهای برتر دنیای تنیس شناخته می شود که در رقابت های امسال ویمبلدون آن فروغ همیشگی خود را نداشت و در همان بازی اول با شکست مقابل تنیسوری از کشور قزاقستان از دور این مسابقات حذف گردید. اوساکا در سال ۲۰۱۸ موفق به فتح رقابت های گرند اسلم US Open شد و چند ماه بعد نیز در استرالیا برنده دومین گرند اسلم خود در این کشور گشت. در فینال مسابقات اوپن آمریکا سرنا ویلیامز با شکست برابر اوساکا دستش از این جام با ارزش کوتاه می ماند و به همین خاطر نیز این دیدار حواشی زیادی در پی داشت.

سرنا ویلیامز پیامش به نائومی اوساکا را آشکار کرد

در آن بازی، سرنا ویلیامز به شدت به نحوه داوری معترض بود و به علت توهین به داور یک گیم را هم از دست داد و بازی ۵ بر ۴ شد. سرنا ویلیامز به این تصمیم اعتراض کرد و با چشمان گریان به بازی خود ادامه داد. او توانست با حمایت تماشاگران چهارمین گیم خود را به دست آورد اما اوساکا در گیم بعد پیروز شد تا برای نخستین بار فاتح یک گرند اسلم شود. حال سرنا ویلیامز که در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی روز پنج شنبه با برتری مقابل باربورا استریکووا از جمهوری چک توانست به فینال مسابقات ویمبلدون صعود نماید، از پیام سال گذشته خود به نائومی اوساکا که به قهرمانی این تنیسور ژاپنی در مسابقات اوپن آمریکا انجامید، پرده برداشت.

سرنا ویلیامز در نامه خود خطاب به اوساکا نوشته بود:

سلام، نائومی! سرنا ویلیامزم. همانطور که در زمین بازی گفتم، به تو افتخار می کنم و صادقانه هم بابت رفتارم متاسف هستم. من فکر می کردم که کار درست این باشد، اماگمان نمی کردم که رسانه ها ما را مقابل هم قرار دهند. من این فرصت که هنوز می توانم زندگی کنم را دوست دارم. من هستم، بوده ام و همیشه برای پیروزی های تو خوشحال خواهم شد و یکی از حامیان تو خواهم بود. من هیچگاه نخواسته ام از ویژگی خود به عنوان یک زن سیاه پوست دوری گزینم.

سرنا ویلیامز نائومی اوساکا

قهرمان ۲۳ دوره مسابقات گرند اسلم در ادامه پیامش خطاب به اوساکا اظهار می دارد:

من نمی توانم برای آینده منتظر بمانم و باور دارم که همیشه بازی های تو را به عنوان یک هوادار دنبال خواهم کرد. من تنها به امروز و آینده امیدوارم. بار دیگر می گویم که تو باعث افتخار من هستی. با تمام عشقم طرفدار تو باقی خواهم ماند؛ سرنا ویلیامز.

سرنا ویلیامز می گوید وقتی پاسخ نائومی اوساکا را به نامه ام دیدم، اشک از چشمانم جاری شد. سرنا در ادامه و پس از افشای این نامه می گوید:

مردم هیچگاه نمی توانند از خشم و قدرت درک درستی داشته باشند، زیرا نمی توانند بین این دو تفاوتی را قائل باشند. هیچ کس برایشان در راهی که پیش روی شما هست توقفی نکرده و شما باید پیشگام شدن را ادامه دهید. در این لحظه دلیل اصلی اینکه یو اس اوپن برای من بسیار سخت تمام شد را متوجه شدم؛ و این بخاطر مصدومیت کمرم نبود، بلکه بیشتر بخاطر آن زن جوانی بود که در آن لحظه خاص استحقاق بسیار بیشتری را داشت.

سرنا در پایان می گوید:

احساس کردم که اشتباه از من بوده است و من باید با آرامش بیشتری با او به صحبت می پرداختم. اما حالا با دیدن پیام او نگرش من نیز تغییر کرده است. متوجه شدم که حق با او بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار