20/04/2024

کار سرنا ویلیامز و اندی ماری در میکس ویمبلدون به پایان رسید

  • توسط سروش
  • 12/07/2019
  • 0

پس از دو پیروزی در بخش میکس و در حضور پرشور تماشاگران توسط اندی ماری و سرنا ویلیامز ، این دو تنیسور باتجربه و پرافتخار از این رقابت ها حذف شدند.

حذف اندی ماری و سرنا ویلیامز از رقابت های میکس تنیس ویمبلدون

روز چهارشنبه و در دور سوم میکس ویمبلدون، اندی ماری و سرنا ویلیامز با وجود پیروزی ۶-۴ در ست دوم، در ست های اول و سوم با نتیجه ۶-۳ و ۶-۲ از زوج برونو سوارس و نیکوله ملیکار شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. این زوج رویایی که توسط هواداران به اختصار “سِرندی” و “مورنا” هم خوانده می شدند در ست سوم عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و در بخشی از بازی ۴-۰ از حریف عقب افتادند و موفق نشدند این نتیجه را جبران کنند. هرچند که ویلیامز و ماری خیلی زود از دور رقابت های میکس ویمبلدون کنار رفتند اما هر دوی آنها از کسب تجربه گران بهایی که در این مسابقات بدست آوردند خوشحال بودند.

سرنا ویلیامز که پنجشنبه در نیمه نهایی رقابت های انفرادی بانوان حاضر خواهد شد، در این باره گفت:

ما از حضور در اینجا لذت بردیم. برای رقابت کردن در میکس آن طور که باید آماده نبودیم. اما ما هر دو به روی حفظ سلامتی مان تمرکز کردیم و بطور کامل و قدم به قدم دیدید که در اینجا چه اتفاقاتی افتاد و از آنها آموختیم. ما تورنمنت خوبی داشتیم. در کل فکر می کنم با توجه به اینکه برای نخستین بار در کنار هم بازی می کردیم بسیار خوب عمل کردیم.

اندی ماری سرنا ویلیامز

اندی ماری پس از عمل جراحی اش از ماه گذشته دوباره شروع به کار کرده است و در گرند اسلم خانگی امسالش هم در رقابت های دوبل و میکس شرکت کرد. او درباره حضورش در این تورنمنت در کنار ویلیامز گفت:

فکر می‌کنم این پیش روی بیش از آن چیزی بود که انتظارش را داشتیم. این یک حقیقت است که او با شور و هیجان زیادی رقابتی بازی می کند و همین توانایی او جذاب است و من این را دوست دارم. برخی فقط به چشم یک رقابت میکس به این دیدارها نگاه می کنند اما فراتر از آن ما سعی می‌کنیم تا در کنار لذت بردن از آن بتوانیم به پیروزی برسیم. اما اصلی ترین خواسته سرنا در طول بازی پیروزی است و من انتظار این مقدار از تشنگی او برای پیروزی را نداشتم. من شناخت کافی از او نداشتم و هرگز پیش از این با او تنیس بازی نکرده بودم. بازی کردن همراه با سرنا فوق العاده است و دیدن روحیه جنگندگی اش برای پیروزی بسیار زیباست و من این را خیلی دوست دارم.

تماشاگرانی که برای دیدن بازی های آنها به ورزشگاه می آمدند بسیار بیشتر از آن چیزی بودند که برای رقابت های میکس انتظار می رود. همچنین حضور خواهر سرنا ویلیامز، ونوس به همراه فرانکز تیافوئه و همچنین برادر اندی ماری، جیمی به همراه بتانی مَتِک-سندز و بسیاری از تنیسورهای سرشناس جذابیت بالایی به رقابت های میکس ویمبلدون امسال بخشیده بود. ویلیامز و ماری خارج از زمین تنیس هم رابطه دوستانه ای با یکدیگر دارند و ویلیامز هنگام پرسش های ماری درباره سلامتی و آینده ورزشی اش او را دست می انداخت. سرنا حضور در کنار اندی را جالب دانسته بود. او قطعا دوست دارد تا از حمایت تماشاگران انگلیسی در نیمه نهایی انفرادی بانوان بهره ببرد. سرنا ویلیامز روز پنجشنبه و در زمین اصلی باید با باربورا استریکووا روبرو شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار