19/04/2024

نواک جوکوویچ با شکست اوگو هامبرت به جمع هشت تنیسور پایانی ویمبلدون رسید

  • توسط سروش
  • 11/07/2019
  • 0
نواک جوکوویچ

نواک جوکوویچ ، مرد شماره یک دنیای تنیس و قهرمان چهار دوره تنیس ویمبلدون با شکست اوگو هامبرت که برای اولین بار در ویمبلدون حاضر شده است، در سه ست پیاپی و با نتایج ۶-۳، ۶-۲ و ۶-۳ در یک ساعت و چهل و دو دقیقه، به دور یک چهارم نهایی ویمبلدون راه یافت.

صعود نواک جوکوویچ به مرحله یک چهارم نهایی تنیس ویمبلدون

نواک جوکوویچ همه چیز را به خوبی در زمین پیاده کرد تا برای یازدهمین بار (و در مجموع اوپن‌ها چهل و چهارمین بار) به یک چهارم نهایی ویمبلدون بزند و در طول تاریخ ویمبلدون ها پس از راجر فدرر، جیمی کانرز و بوریس بکر در جایگاه چهارم پرافتخارترین‌ها از این نظر قرار گیرد. شصت و نهمین پیروزی تنیس باز اهل صربستان با یک عملکرد بی نقص بدست آمد. او تنها ۱۴ امتیاز از دست داد و هرگز برِک پوینت نداد. در طول مسابقه همواره فشار بالایی بروی اوگو بود و او هیچ شانسی برای برگرداندن بازی نداشت. او در طول بازی ۳۰ خطا کرد و در ۹ فرصتی که نواک برای برک کردن او داشت، ۵ بار برای او با موفقیت همراه شد. نواک در این دیدار هم عملکرد خوبی در نت ها داشت و می تواند از این قابلیتش در دیدار با گوفین هم بهره ببرد.

نواک جوکوویچ

جوکوویچ در ست اول بازی را با یک امتیاز سرویس تمام کرد؛ او در ۳۲ دقیقه با نتیجه ۶-۲ اوگو را شکست داد. اوگوی فرانسوی زمانی که بازی در ست دوم ۴-۲ بود به برِک کردن جوکوویچ در زمان سرو او نزدیک بود اما نواک به بازی برگشت و علاوه بر پیروزی در آن گیم بازی را در ادامه ۶-۲ کرد تا در ۶۷ دقیقه ست دوم را به پایان برساند. در ست سوم هم پس از شش گیم خوی از هر دو تنیسور بازی در نتیجه ۳-۳ برابر بود. با این حال نواک با برِک اوگو بازی را ۴-۳ کرد و هنگمی که بازی ۵-۳ بود و اوگو در آستانه بردن او در گیم نهم بود، با بازگشتی عالی موفق شد تا بازی را ببرد و به جمع هشت نفر پایانی ویمبلدون ۲۰۱۹ راه یابد. جوکوویچ روز چهارشنبه در یک چهارم نهایی با دیوید گوفین مواجه خواهد شد و در صورت پیروزی برابر او در نیمه نهایی با برنده دیدار پِلا و بائوتیستا روبرو خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار