28/03/2024

سرنا ویلیامز :به مسابقات دیگری برای کسب قهرمانی ۲۴ گرند اسلم خودم نیاز دارم

  • توسط سروش
  • 15/07/2019
  • 0

سرنا ویلیامز پس از شکست عصر امروزش برابر سیمونا هالپ در فینال ویمبلدون، خارج از گرند اسلم ها در مسابقات دیگری شرکت خواهد کرد تا خودش را برای کسب بیست و چهارمین گرند اسلمش تقویت کند.

مصاحبه سرنا ویلیامز پس از نایب قهرمانی در تنیس ویمبلدون

سرنا ویلیامز به تنها یک گرند اسلم نیاز دارد تا به رکورد ۲۴ قهرمانی مارگارت کورت در گرند اسلم ها برسد اما شکست امروز او در فینال ویمبلدون برابر هالپ در دو ست پی در پی با نتایج ۶-۲ و ۶-۲، مانع رخ دادن این اتفاق شد تا او پس از شکست در ویمبلدون سال گذشته و یو اس اوپن سپتامبر گذشته، بازهم طعم تلخ لغزش در آخرین گام یک گرند اسلم را بچشد.

سرنا ویلیامز در مصاحبه پس از شکستش به تحسین از هالپ پرداخت و برای شکست بهانه‌تراشی نکرد:

پس از شکست در سه فینال گرند اسلم (ویمبلدون ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و یو اس اوپن ۲۰۱۸)، باید راهی برای پیروزی در یک فینال را پیدا کنم. شاید جایی خارج از گرند اسلم ها این را امتحان کنم و سپس شانس خودم برای قهرمانی دوباره در یک گرند اسلم را امتحان کنم.

سرنا ویلیامز افزود:

می دانید که من تنها به این موضوع فکر می کنم که باید تلاشم را همچنان ادامه دهم. تمرین کردن، کار کردن و شاید بازی کردن در چند تورنمنت بدون اینکه مصدوم شوم، مانند این تورنمنت و تنها به جلو حرکت کردن کارهایی است که انجام خواهم داد.

سرنا ویلیامز

او همچنین درباره اینکه باید تفکرات پیروی رکوردهایش در زمین را کنار بگذارند، گفت:

برخی به من می‌گویند که بیش از این نباید به رکورد زدن ادامه دهم. من باید فقط بروی بازی خودم تمرکز کنم؛ کاری که از ۱۸ سالگی انجام داده‌ام. در این بین، من باردار شدم، بچه‌دار شدم و قطعا نقش کوچکی در رخ دادن این ها داشته‌ام. نمی دانم. من حس می‌کنم واقعا تمام تلاشم برای نشان دادن بهترین خودم در این سفر طولانی را کرده‌ام.

ویلیامز ۳۷ ساله حمایت بیشتر افراد حاضر در ورزشگاه را داشت. او در این‌باره گفت:

عزیزان و هوادارانم به من احساس حمایت شدن و عشق را منتقل کردن. من از این کار آنها قدردانی می‌کنم. من می‌خواستم تا بهتر عمل کنم. فکر نمی‌کنم که امروز رقیبم می‌خواست من بهتر باشم. مهم نیست که چطور به این قضیه نگاه می‌کنید. فدرر، من و دیگران، سه، چهار یا پنج سال آینده بیشتر بازی نخواهیم کرد و این داستان هم به پایان می رسد.

ویلیامز بخشی از امسال را بدلیل مصدومیت پایش از دست داد اما او “احساس فوق‌العاده‌ای” از حضور در ویمبلدون داشت. اکنون فصل در اواخر خودش قرار دارد و فشار زیادی بروی ویلیامز است. او پیش از اینکه بار دیگر در یو اس اوپن شانس برای بیست و چهارمین قهرمانی گرند اسلمش را امتحان کند، در تورنتو و سینسیناتی بازی خواهد کرد.

ویلیامز گفت:

فکر می‌کنم در اینجا محدودیتی وجود دارد. فکر می‌کنم اگر بیش از حد برای آن کار کنم به مشکل خواهم خورد. علی‌الخصوص در زمین‌های سخت. بنابراین فکر می‌کنم در زمین های نرم‌تر حاضر شوم. باید ببینم که زانویم در زمین های سخت چطور خواهد بود. من قطعا نمی‌خواهم پیش از گرند اسلم در سه تورنمنت شرکت کنم اما فکر می‌کنم که خوب خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار