02/05/2024

سیمونا هالپ با مربی سابق خود مجددا همکاری خواهد کرد

  • توسط سروش
  • 14/09/2019
  • 0

سیمونا هالپ ، تنیسور نامدار رومانیایی، یک‌بار دیگر در فصل ۲۰۲۰ مسابقات نیز با مربی خود دارن کیهیل، در مسابقات شرکت خواهد کرد.

همکاری مجدد سیمونا هالپ با مربی سابقش

سیمونا هالپ که شماره یک اسبق جهان محسوب می‌شود این خبر را از طریق ویدیویی در شبکات اجتماعی منتسب به خودش اعلام کرد. دارن کیهیل، مربی استرالیایی در ماه نوامبر ۲۰۱۸ جدایی خود از این شاگرد قدیمی‌اش را اعلام کرده بود. کیهیل در آن زمان دلیل این جدایی را حضور بیشتر در خانه اعلام کرده بود. او قصد داشت برای فرزندانش که وارد مرحله مهمی از زندگی خود می‌شدند بیشتر وقت بگذارد. قطع همکاری بین کیهیل و هالپ به یک همکاری سه ساله موفق و پرافتخار پایان داد.

طی دورانی که این دو با یکدیگر کار می‌کردند، هالپ برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ به شماره یک جهان تبدیل شد و اولین عنوان قهرمانی خود در یک رقابت گرند اسلم را در مسابقات اوپن فرانسه در سال ۲۰۱۸ کسب کرد. هالپ در مسابقات امسال تورنومنت ویمبلدون با غلبه بر سرنا ویلیامز در دیدار نهایی جام قهرمانی را بالای سر برد هرچند، نتوانست ثباتی که سال ۲۰۱۸ داشت را به نمایش بگذارد و همین امر باعث شد تا به رده ششم رنکینگ WTA سقوط کند. اما با از سر گرفته شدن مجدد همکاری بین هالپ و کیهیل به ‌نظر روزهایی بهتر از این در انتظار این بازیکن خواهد بود.

سیمونا هالپ

سیمونا هالپ در شبکات اجتماعی خطاب به دنبال‌کنندگان خود درباره این اتفاق گفت:

من خبر هیجان‌انگیزی دارم که می‌خواهم آن را به شما به اشتراک بگذارم. پس از یک سال عدم حضور کیهیل در تیم من، خوشحالم که اعلام کنم دارن فصل آینده به تیم بازخواهد گشت.

سیمونا هالپ در ادامه به شوخی گفت:

پس دی! (دارن کیهیل) دفعه قبل من تو را به کشتن دادم و دوباره با بازی کردنم تو را خواهم کشت! من نمی‌توانم برای تمام کردن کاری که آغاز کرده بودیم صبرکنم. به زودی تو را خواهم دید!

سیمونا هالپ که پیش از این در فصل جاری با مربی تیری فن کلیمپوت به‌صورت موقت تمرین می‌کرد در حال حاضر مشغول بازیابی سلامت خود از مصدومیت مچ پا است و به همین منظور در رقابت‌های ژنگژو شرکت نکرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار