24/04/2024

7 نکته برای بهتر شروع کردن بازی تنیس

  • توسط مریم
  • 20/06/2019
  • 0
بازی تنیس

۷ نکته زیر را درباره چگونگی شروع بازی تنیس بخوانید.

1- تصمیم بگیرید که شروع کنید

مثل هر چیز دیگری، شما باید بخواهید تا بتوانید کاری را انجام دهید. شاید بخواهید در حال حاضر تنیس را یاد بگیرید اما شغل تان، زندگی خانوادگی، برنامه تفریحی، یا هر چیز دیگری در اولویتتان باشد.

این فرصت دیگر پیش نخواهد آمد. می توانید برخی از آن‌ها را کنار بگذارید و فرصتی برای خود ایجاد کنید.

تصور کنید؛ فعالیتی خواهید داشت که به عنوان تمرین، تعامل اجتماعی و تحریک ذهنی بکار می‌رود. به علاوه، شما می‌توانید تنیس را در تمام طول زندگی بزرگسالی خود به همراه داشته باشید. دیگر چه می‌خواهید؟

شما شایستگی دادن این هدیه را،به خودتان دارید.

2- دوستی پیدا کنید که این تلاش جدید را با شما آغاز کند

این یک الزام نیست اما  دو نفری بهتر از تنهاییست. و می‌تواند بسیار جالب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد. به اشتراک گذاشتن پیشرفت و تشویق با یکدیگر می‌تواند به شما کمک کند بسیار سریعتر از نردبان بالا بروید. علاوه بر این، اگر شما تصمیم بگیرید که دروس تنیس را یاد بگیرید، کمی ارزان‌تر بین دو نفر تقسیم می‌شود.

هر چه باشد، برای بازی تنیس به شخص دیگری در طرف دیگر تور نیاز دارید. با پیدا کردن کسی برای شروع، شما به طور خودکار یک شریک که یک هم سطح با شما ضربه می‌زند، خواهید داشت تا با آن تمرین کنید!

3-تعدادی تجهیزات خوب بخرید

اگر برای بازی کردن جدی هستید،  باید یک راکت خوب و یک کفش تنیس خوب تهیه کنید.

در چند دهه گذشته، تکنولوژی تنیس  بسیار پیشرفت کرده‌است. برای یک بازیکن تنیس مبتدی، ممکن است اینطور به نظر برسد که همه راکت‌ها شبیه هم هستند، اما برای یک بازیکن باتجربه، بسیار متفاوت هستند. راکت‌های تنیس به گونه‌ای منحصر به فرد برای انواع مختلف بازیکنان و سبک‌های بازی طراحی شده‌اند. مواد مختلف به شدت بر احساس راکت و به نوبه خود بر بازی شما تاثیر می‌گذارند.

پس وقت صرف کنید و چند راکت را امتحان کنید. انجام برخی تحقیقات و سوال از یک تنیس بازحرفه ای یا کسی که در مورد راکت ها تخصص دارد، به شما کمک کند یک راکت مناسب برای شما و بازیتان پیدا کنید.

بازی تنیس

4- یک تنیس باز حرفه‌ای پیدا کنید تا دروس تنیس را یاد بگیرید.

بسته به اینکه کجا زندگی می‌کنید، گزینه‌های شما متفاوت خواهند بود. چیزی که باید در ذهن داشته باشید این است که نیازی نیست برای یادگرفتن دروس تنیس یک باشگاه تنیس پیدا کنید. چرا هزینه‌های بالای عضویت یا غیر از عضویت را می‌پردازید، و زمان را برای رفتن به نزدیک‌ترین باشگاه از دست می‌دهید؟

در عوض، از یک سرویس مانند PlayYourCourt استفاده کنید که در آن می‌توانید از محوطه هایی در محله خود، پارک محلی یا مدرسه نزدیک استفاده کنید و مربیان نزد شما بیایند. شما می‌توانید وب سایت ما را جستجو کنید تا نزدیک ترین تنیس بازان حرفه‌ای را بیابید، و برنامه‌ریزی کنید و درسی را در یک کلاس درس بخوانید. ما مربیان تنیس بسیاری داریم که همه آن‌ها با تمام سنین و سطح مهارتی کار می‌کنند. اگرچه نرخ ما بسته به موقعیت متفاوت است، ساختار قیمت‌گذاری ما به طور هدفمند طراحی شده‌است تا مقرون‌به‌صرفه تر از نزدیک‌ترین امکانات شما باشد.

مهم‌ترین چیز این است که جوانب مثبت ما تایید شده و طی یک فرآیند مذاکره طولانی ادامه می‌یابند. مثل پیدا کردن کسی در یک وب سایت مانند Craigslist  نیست. متخصصان ما شامل مربیان تنیس دانشگاهی, متخصصان تور، مربیان تلویزیون ملی و سخنرانان مشهور تنیس هستند. ما فقط بهترین‌ها را انتخاب می‌کنیم!

برای درس‌های تنیس مبتدی, شما به فردی آگاه نیاز دارید که تکنیک مناسب را از راه رفتن به شما بیاموزد. این تنها به پیشرفت سریع‌تر و جلوگیری از آسیب کمک می‌کند!.اینجا کلیک کنید تا تنیس بازان حرفه‌ای نزدیک به خود را بیابید.

5- قوانین را یاد بگیرید.

این چیزی نیست که لازم باشد بلافاصله انجام دهید، اما یادگیری قوانین وقتی شما شروع به بازی کردن چند امتیازی و رقابتی می‌کنید، بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. یک راه عالی برای یادگیری قوانین بازی تماشای تنیس حرفه‌ای است. نه تنها قوانین را یاد می‌گیرید، بلکه همچنین خواهید دید که پرتاپ‌های شما چطور به نظر می‌رسند.

نکته‌ای که اخیراً به دانشجویانم پیشنهاد کرده‌ام( و سرگرم‌کننده)، بازی تنیس وی(wii) است. این یک ابزار عالی برای یادگیری نحوه حفظ امتیاز و یک فعالیت سرگرم‌کننده است.

6- تمرین کردن

باید تمرین, تمرین و تمرین کنید – آیا ذکر کردم که شما باید تمرین کنید؟

بدون شک تنیس ورزش سختی برای یادگیری است. زمان و صبر زیادی می‌طلبد تا توان عضلانی لازم را برای به هدف زدن ضربات خود ایجاد کنید. پیشنهاد می‌کنم که در ابتدا یک درس هفتگی داشته باشید وسپس ۱ یا ۲ روز در هفته با یک دوست یا مخالف یک دیوار تمرین کنید تا آنچه را که یاد گرفتید را تقویت کنید.

با تمرین بیشتر سریعتر پیشرفت می‌کنید.

training

7-  گروه‌ها/ لیگ هایی پیدا کنید تا دایره عملکرد خود را توسعه دهید.

از منابع آنلاین مانند USTA.com برای دسترسی به اطلاعات در مورد لیگ های داخلی، تورنمنت ها و رقبا استفاده کنید. فرصت های نامحدودی وجود دارد که افراد بیشتری را ملاقات کرده و بیشتر تنیس بازی کنید!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار