28/03/2024

مسابقات تنیس اوپنِ واشینگتن؛ صعود کاملیا جیورجی و جسیکا پگولا به فینال

  • توسط سروش
  • 04/08/2019
  • 0
جسیکا پگولا

در روز شنبه (۳ آگوست – ۱۲ مرداد) چهره دو فینالیست حاضر در بخش انفرادی رقابت های زنان نیز مشخص گردید و طی آن کاملیا جیورجی از ایتالیا و جسیکا پگولا از ایالات متحده آمریکا مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

صعود جیورجی و جسیکا پگولا به فینال تنیس واشینگتن

دیدار پایانی مسابقات زنانِ اوپن واشینگتن در روز یکشنبه (۴ آگوست – ۱۳ مرداد) و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران خواهد بود. جسیکا پگولا که در رنکینگ جهانی فدراسیون تنیس در جایگاه شماره ۷۹ قرار دارد، از خانواده ای کاملا ورزشی پا به این مسابقات گذاشته است. پدر و مادر او هر دو سابقه عضویت و بازی در لیگ NFL (لیگ ملی فوتبال آمریکا) را داشته اند و حال دختر آن ها قدم به دیدار پایانی رقابت های تنیس اوپن واشینگتن در بخش انفرادی زنان گذاشته است. جسیکا پگولا در مرحله نیمه نهایی برابر آنا کالینس‌کایا از روسیه قرار گرفت و موفق شد با حساب ۲-۱ و با نتایج ۶-۳، ۳-۶ و ۶-۱ مقابل این تنیسور ۲۰ ساله روس به پیروزی برسد. در صورت کسب برتری در دیدار فینال، این نخستین قهرمانی جسیکا پگولا در مسابقات حرفه ای زنان به حساب می آید.

جسیکا پگولا

در دیگر مسابقه برگزار شده دور نیمه نهایی نیز، کاملیا جیورجی برابر کتی مک نالی پدیده ۱۷ ساله و قهرمان بخش دوبل زنان این مسابقات قرار گرفت و توانست با نتیجه ۲-۰ و امتیازات ۷-۶ (۷-۵) و ۶-۲ مقابل حریف آمریکایی اش به پیروزی دست یابد. ست نخست این دیدار به تای بریک کشیده شد که جیورجی ۲۷ ساله از تجربه بیشتر خود نهایت استفاده را برد تا این ست به نام او رقم بخورد. در ست دوم هم تنیسور ایتالیایی، حاکم مطلق این دیدار بود و توانست بازی خوب خود را برابر حریفی که ۱۰ سال از او کوچکتر بود به خوبی دیکته نماید. تا با این پیروزی به دیدار فینال تنیس واشینگتن صعود کند و تا در این مرحله به مصاف پگولا برود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار