27/04/2024

فلیکس اوژه الیاسیم ، یکی از ۲۰ جوان آینده دار دنیا از نگاه مجله Vogue

  • توسط سروش
  • 21/08/2019
  • 0

فلیکس اوژه الیاسیم ، تنیسور ۱۹ ساله اهل کشور کانادا می باشد که فصل خوبی را در مسابقات امسال ATP پشت سر گذاشته است.

مجله فرانسوی وُگ از فلیکس اوژه الیاسیم

این تنیسور کانادایی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۷ شروع کرده و توانسته از تورنمنت های مختلف تنیسی که در آن حضور داشته، مبلغ ۱,۶۸۶,۳۱۸ دلار را به دست آورد. فلیکس اوژه الیاسیم در روز دوشنبه هفته جاری و با اعلام رده بندی جدید تنیسورهای مرد ATP برای اولین بار در طول دوران حرفه ایش توانسته در بین ۲۰ تنیسور برتر دنیا و در جایگاه شماره ۱۹ قرار گیرد که نشان از پیشرفت فوق العاده این ورزشکار جوان و آینده دار می دهد. مجله فرانسوی وُگ، نخستین مجلۀ مصور ویژه مد و شیوه زندگی و یکی از مجلات مشهور و تأثیرگذار مد در جهان می باشد که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۸۹۲ شروع کرده است. حال فلیکسِ جوان در جدیدترین شماره مجله فرانسوی وُگ (Vogue) که در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ به چاپ خواهد رسید، در بین ۲۰ جوان آینده دار دنیا قرار گرفته است. فلیکس اوژه الیاسیم از ابتدای فصل ۲۰۱۹ تاکنون ۸۹ پله در رده بندی جهانی تنیس در بخش مردان صعود داشته و در هفته آینده و در روز ۲۶ آگوست می تواند با پیروزی در مرحله مقدماتی در جدول اصلی رقابت های گرند اسلم یو اس اوپن آمریکا قرار گیرد.

فلیکس اوژه الیاسیم

در بخش زیر که به قلم «سارا کرومپتون» از مجله وُگ است، می توانید تا حدودی با داستان زندگی این تنیسور جوان کانادایی آشنا شوید.

فلیکس اوژه الیاسیم ، از سن چهار سالگی و به اصرار پدرش، سام که دارای اصلیتی توگویی است روی به ورزش تنیس آورد. مادر او، ماری معلم است و خواهر بزرگترش ملیکا نیز در کالج تنیس بازی می کند. الیاسیم در مصاحبه خود، فقط شور و اشتیاق فزاینده اش را به ما منتقل نمود. او در حالی که لبخندی بر لب داشت به ما می گوید:

من واقعا خاطره ای از بازی تنیس در بچگی ام ندارم. از سنین پایین و به اصرار پدرم به تنیس روی آوردم و پس از آن عاشق این ورزش شدم. همان موقع به پدرم می گفتم که در آینده می خواهم تبدیل به یک تنیسور حرفه ای شوم. آنچه که مرا شیفته تنیس کرده، رقابتی بودن این رشته ورزشی است. تنیس یک دوئل رودرو است. همانند بازی شطرنج یا نبرد گلادیاتورها. هر دو بازیکن می خواهند برای پیروزی مقابل یکدیگر به مبارزه بپردازند و برای برد خود نیز راه حل هایی دارند. من واقعا این را دوست دارم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار