24/04/2024

اخبار تنیس | قرنطینه اجباری بازیکنان تنیس در استرالیا !

  • توسط تیم محتوای تنیس فارسی
  • 18/01/2021
  • 0
قرنطینه اجباری بازیکنان تنیس

به گزارش تنیس فارسی – به نظر می‌رسد که حواشی مربوط به شیوع ویروس کرونا تمامی ندارد و این بار بازیکنان تنیس در خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفتند و حال باید قرنطینه اجباری بازیکنان تنیس اجرا شود تا مسئولین از عدم ابتلا به ویروس کرونای هریک از بازیکنان مطمئن شوند و امکان برگزاری تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۱ فراهم شود.

ورود به سایت بتکارت

قرنطینه اجباری بازیکنان تنیس به دلیل ابتلای یکی از مسافران به ویروس کرونا

همان طور که می‌دانید ویروس کرونا تمام جهان را درگیر خود کرده و همه روزه خبر ابتلای هزاران نفر به گوش می‌رسد که بازیکنان تنیس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حال در تازه ترین اخبار منتشر شده از حواشی تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۱ آزمایش کرونای یکی از مسافران پرواز قطر به ملبورن مثبت اعلام شده تا تمام بازیکنان مسابقات تنیس استرالیا دو هفته قرنطینه شوند.

قرنطینه اجباری بازیکنان تنیس
به همین خاطر تمام بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس اوپن ملبورن، به مدت دو هفته به قرنطینه رفتند تا پس از گذراندن تست‌های مربوطه بتوانند در سلامتی کامل در تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۱ شرکت کنند و همان ور که گفته شد فعلا این بازیکنان و افراد توسط مقامات بهداشتی اداره مهاجرت ایالت ویکتوریا در یک هتل قرنطینه شدند تا باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخبار تنیس | تنیس آزاد و فرمول یک استرالیا تحت تاثیر کووید۱۹

کریگ تیلی مسئول اجرایی مسابقات تنیس استرالیا این خبر را تایید کرد و گفت:

بله متاسفانه این خبر حقیقت دارد و یکی از مسافران پرواز دوحه به ملبورن به کرونا مبتلا بوده و تست او مثبت شده است. بنا به صلاحدید مقام‌های بهداشتی ایالت، ما تمام بازیکنانی که در این پرواز از دوحه به ملبورن آمده بودند را به مدت دو هفته قرنطینه کرده و تا اطمینان از برگزاری سلامت و بدون خطر این بازی‌ها، هیچ بازیکنی حق خارج شدن و تمرین برای مسابقات را نخواهد داشت تا چند دوره تست‌های این بازیکنان و افرادی که با آنها در ارتباط بودند در این مدت منفی شود تا آنها اجازه شرکت در تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۱  را بگیرند. 

اخبار تنیس | رافائل نادال نشان لیاقت مادرید را دریافت کرد

قرنطینه اجباری بازیکنان تنیس

بد نیست بدانید پیش از این نیز راجر فدرر مرد شماره چهار تنیس جهان به دلیل همین قرنطینه از حضور در تنیس آزاد استرالیا انصراف داد و وکیل او اعلام کرد که او علاقه داشت تا به استرالیا سفر کند و می‌‎توانست این کار را به همراه خانواده یا به صورت تکی انجام دهد اما مشکل اینجا بود که طبق مقررات اعضای خانواده او نمی‌توانستند در ۱۴ روز اقامت‌شان در ملبورن از اتاق هتل خود خارج شوند و میرکا واورینچ همسر فدرر این موضوع را نپذیرفته بود. طبق پروتکل‌های مسابقات اوپن استرالیا، بازیکن تنها کسی است که می‌تواند از هتل خود خارج شود تا تمرین کند. به این ترتیب فدرر یا باید به تنهایی به استرالیا سفر می‌کرد و نزدیک پنج هفته از خانواده‌اش دور باشد یا خانواده‌اش را راضی می‌کرد که همراه او سفر کنند، اگرچه در اتاق‌شان حبس شوند که هیچکدام برای او ممکن نبود و به همین خاطر او ترجیح داد که از مسابقات انصراف دهد و خود و خانواده‌اش را در چنین شرایط سختی قرار ندهد.

نمونه‌ای از مطالب آموزشی ورزش تنیس که در سایت می‌توانید بخوانید:

علاوه بر اخبار تنیس، در صورت علاقه به آموزش تنیس، مقالات تنیس فارسی بهترین انتخاب برای شماست
همچنین برای شرط بندی مسابقات تنیس در معتبرترین سایت ایرانی همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار