25/04/2024

مسابقات تنیس واشینگتن؛ قهرمانی جسیکا پگولا در بخش انفرادی زنان

  • توسط سروش
  • 05/08/2019
  • 0

دیدار پایانی رقابت های اوپن واشینگتن در بخش زنان، روز یکشنبه (۴ آگوست – ۱۳ مرداد) و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار شد که طی آن جسیکا پگولا از ایالات متحده آمریکا توانست به مقام قهرمانی این مسابقات در بخش انفرادی زنان دست یابد.

قهرمانی جسیکا پگولا در تنیس واشینگتن

جسیکا پگولا که در رنکینگ جهانی فدراسیون تنیس در جایگاه شماره ۷۹ قرار دارد، در دیدار فینال این رقابت ها مقابل کاملیا جیورجی از ایتالیا قرار گرفت و در دو ست پیاپی و با امتیازات مشابه ۶-۲ توانست به پیروزی برسد. جسیکا پگولا در مرحله نیمه نهایی برابر آنا کالینس‌کایا از روسیه قرار گرفته و موفق شده بود با حساب ۲-۱ و با نتایج ۶-۳، ۳-۶ و ۶-۱ مقابل این تنیسور ۲۰ ساله روس به پیروزی برسد تا به فینال این بازی ها صعود نماید. در سوی دیگر این میدان هم جیورجی ۲۷ ساله در بازی نیمه نهایی موفق به شکست کتی مک نالیِ ۱۷ ساله پدیده و قهرمان مسابقات دوبل زنان شد تا با روحیه ای بالا پای به دیدار نهایی بگذارد. جسیکا پگولا در مسابقات حرفه ای زنان و در تورنمنت های مختلف برگزار شده در سال جاری، نتوانسته بود حتی به مرحله یک چهارم پایانی صعود نماید.

جسیکا پگولا

اما او در مسابقات اوپن واشینگتن که بر روی زمین های هارد کورت برگزار گردید، توانست به پنج پیروزی پیاپی و درنهایت قهرمانی در این بازی ها برسد. بدین ترتیب پگولایِ ۲۵ ساله موفق شد در دومین فینال تاریخ خود، به نخستین مقامِ قهرمانی اش در مسابقات تنیس بانوان که زیر نظر سازمان WTA برگزار می شود، دست یابد. جسیکا پگولا اخیرا «دیوید ویت» را به عنوان مربی خود انتخاب کرده است. مربی که سابقه کار با ونوس ویلیامزِ سرشناس را نیز در کارنامه خود داشته و می توان پیشرفت خوب این بانوی تنیس باز آمریکایی را مرهونِ تجربیات بالای این مربی دانست. حال جسیکا پگولا با قهرمانی در رقابت های ۵۰۰ امتیازی سیتی اوپن، می تواند جایگاه خود را در رده بندی اتحادیه جهانی تنیس، تا حدی ارتقا بخشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار