19/04/2024

مارکز: از اینکه قهرمانی رافائل نادال را تبریک بگویم، خجالت می‌کشم!

  • توسط سروش
  • 16/09/2019
  • 0

مارک مارکز، رافائل نادال را به‌خاطر کسب نوزدهمین قهرمانی خود در مسابقات یو اس اوپن ۲۰۱۹ مورد ستایش قرار داد.

صحبت مارک مارکز در خصوص قهرمانی رفائل نادل

این موتورسوار ۲۶ ساله اسپانیایی که در حال حاضر صدرنشین جدول قهرمانی MotoGP است در مصاحبه‌ای گفت:

شروع مسابقه را دیدم اما پایانش را نه. خوابم برد. بازی ۱-۰ بود و من برای خوابیدن به اتاقم رفتم. تلویزیون روشن بود و من زمانی بیدار شدم که بازی دیگر تمام شده بود و در آن لحظه از خودم پرسیدم که چه کسی برنده بازی شد. سپس شبکات اجتماعی را بررسی کردم.

مارکز در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی رافائل نادال را به این تنیسور تبریک گفته است یا نه گفت:

از طریق شبکات اجتماعی این کار را کردم. من شماره تلفن رافائل نادال را دارم اما از این کار خجالت می‌کشم. ناسلامتی او نادال است! گاهی اوقات برای رافا نادال پیام می‌فرستم اما از طریق شبکات اجتماعی قهرمانی در یو اس اوپن را به او تبریک گفتم. الهام گرفتن از رافائل نادال چه حسی دارد؟ من عاشق روحیه او هستم. افراد بسیاری فکر می‌کردند که چهار سال پیش او باید بازنشسته می‌شد. به‌خاطر مصدومیت‌های زانو، نمی‌دانم چه چیزی بگویم.

رافائل نادال مارک مارکز

مارکز در ادامه در مورد خصوصیات رفتاری رافائل نادال می‌گوید:

من عاشق نادال هستم زیرا او بزرگترین انگیزه را دارد. تنها به این دقت کنید که او پیروزی در هر امتیاز را چطور جشن می‌گیرد، چطور به هر توپ ضربه می‌زند. او ورزشکاری است که در زمین با تمام وجود خود حاضر می‌شود و یک الگوی واقعی است. یک سال او خوب است و سال بعد بهتر و سال بعد بهتر از آن می‌شود. برای او سن ‌و سال هیچ معنایی ندارد. در ۳۳ سالگی به ‌نظر می‌رسد او در بهترین فرم دوران ورزشی خود به ‌سر می‌برد.

اما مارک مارکز خودش نابغه دنیای موتورسواری محسوب می‌شود. موتورسوار اسپانیایی تیم هوندا در حالی که تنها ۲۶ سال دارد موفق شده قهرمانی پنج دور مسابقات موتو جی پی را کسب کند و امروز هم مسابقه سن مارینو را با پیروزی به پایان برد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار