20/04/2024

ماریا شاراپووا: بیشتر از همه چیز به توانایی هایم باور دارم

  • توسط سروش
  • 18/08/2019
  • 0

ماریا شاراپووا در مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی هم موفق ظاهر نشد و خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

صحبت های ماریا شاراپووا در خصوص تنیس

این تنیسور ۳۲ ساله، پس از اینکه در دور اول این مسابقات موفق شد در دو ست پیاپی و با نتایج ۶-۳ و ۷-۶ الیسون ریسکه آمریکایی را از پیش رو بردارد، در دور دوم با قبول شکست برابر اشلی بارتی استرالیایی که رنکِ شماره ۲ برترین تنیس بازانِ زن جهان را در اختیار دارد، با نتایج ۶-۴ و ۶-۱، از گردانه رقابت ها کنار رفت. شاراپووا در اوپن سنت پترزبورگ، مایورکا، کانادا و ویمبلدون از دور دوم بالاتر نرفته و بهترین عملکرش در سال ۲۰۱۹ به اوپن استرالیا بر می گردد که تا دور چهارم نیز پیش رفت و در آن جا بازهم مغلوب اشلی بارتی استرالیایی شد.

برخی معتقدند دوران بازنشستگی ماریا شاراپووا نزدیک است، اما این تنیسور مشهور روسی موافق این عقیده نیست؛ او در کنفرانس مطبوعاتی مسترز سینسیناتی گفت:

من همچنان عاشق کاری که می کنم هستم و بیشتر از همه چیز به توانایی هایم باور دارم. برای اینکه کاری را برای مدت طولانی ای انجام دهید، باید برای آن انگیزه داشته باشید و این همان چیزی است که من قبل و بعد از حضورم در زمین هم دارم.

ماریا شاراپووا

ماریا شاراپووا همچنین عملکردش در سینسیناتی را مورد بررسی قرار داد:

فکر می کنم چیزی که می خواستم، محقق شده و بدنم در شرایط بهتری قرار دارد. در ورزش نمی توان همواره انتظار نتیجه گیری داشت و همانطور که می دانید خیلی کم پیش آمده که من در حالی که از مسابقه ای کناره گیری کردم یا برای مدتی طولانی دور از میادین بودم، روی این صندلی نشسته باشم و این اتفاقی مثبت است.

ماریا شاراپووا همچنین درباره تنیسورهای مرد روسی یعنی کارن خاچانوف و دنیل مدودف که اخیرا موفق ظاهر شده اند، گفت:

این بسیار هیجان انگیز است و فکر می کنم پس از مارات و کافلینوف که شاهد دورانی نا امید کننده در بخش مردان بودیم، حالا خاچانوف و مدودف با وجود سن کمشان نتایج خوبی گرفتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار