27/04/2024

حضور اندی ماری در بخش تک نفره مسابقات اوپن وینستون سالم

  • توسط سروش
  • 18/08/2019
  • 0

اندی ماری در رقابت های اوپن وینستون-سالِم به مصاف «تنیس ساندگرن» می رود؛ احتمال برخورد تنیسور اسکاتلندی با دنیس شاپووالوف در دور دوم نیز وجود دارد.

اندی ماری در مسابقات تنیس وینستون-سالِم شرکت خواهد کرد

اندی ماری ، مرد شماره یک سابق دنیای تنیس، به زودی در اوپن وینستون سالم حضور می یابد تا در چهل و پنجمین تور خودش شرکت کند. او در تلاش است تا به نخستین پیروزی اش در مسابقات انفرادی پس از رهایی از بند مصدومیتش برسد. اندی ماری حالا در دومین رقابت انفرادی اش پس از مصدومیتی که در اوپن استرالیا دچارش شد، به مصاف «تنیس ساندگرن» اوکلندی می رود که به یک چهارم نهایی اوپن استرالیا رسیده بود. این تنیسور ۳۲ ساله اسکاتلندی، این هفته در دو ست پیاپی مغلوب ریچارد گاسکه فرانسوی شد تا از رقابت های مسترز سینسیناتی کنار برود. اگر ماری در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد، احتمالا بازی های جذابی را شاهد خواهیم بود. در صورت رسیدن ماری به دور دوم وینستون-سالم، او برای اولین بار با دنیس شاپووالوف ۲۰ ساله و کانادایی که از قضا شانس دوم قهرمانی نیز به حساب می آید، رو به رو می شود.

اندی ماری

از دیگر تنیسورهایی که اندی در سمت جدول آن ها قرار دارد، می توان به میومیر کچمانوویچ صربستانی، شانس سیزدهم قهرمانی اشاره کرد که در سینسیناتی فلیکس آگر آلیاسیم و الکساندر زوروف را شکست داد اما در نهایت مغلوب روبرتو باوتیستا آگوت شد. فینالیست رقابت های آنتالیا، احتمالا در دور دوم وینستون سالم به مصاف ستاره NextGen ATP یعنی الکسی پوپیرین می رود. در کنار ماری، یکی دیگر از پنج تنیسور سابق جهان هم در وینستون سالم حضور خواهد داشت؛ توماس بردیچ اهل جمهوری چک، که سابقه حضور در رده چهارم رنکینگ جهانی را هم در کارنامه دارد و پیش تر ۱۳ بار در ATP تور به قهرمانی رسیده، برای اولین بار پس از ماه مارس و حضور در اوپن BNP Paribas در ایندین ولز، در یک تورنمنت معتبر حاضر می شود. بنویت پیر فرانسوی، شانس نخست قهرمانی در این مسترز ۲۵۰ امتیازی است و تلاش می کند تا سومین جام فصلش را به دست آورد. این تنیسور سی ساله، در دور دوم وینستون سالم به مصاف برنده دیدار رنجش گانسواران هندی و سدریک مارسل استب آلمانی خواهد رفت. پابلو کارنو بوستای اسپانیایی که پیش از این در سال ۲۰۱۶ قهرمان وینستون سالم شده بود، تنها تنیسور حاضر در این رقابت هاست که سابقه قهرمانی در آن را دارد. او در سمتی از جدول قرار دارد که پیر هم در آن حاضر است و در دور دوم با برنده دیدار ماریوس کوپیل رومانیایی و مارتین کیلزان اسلواک مصاف خواهد داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار