19/04/2024

واکنش بوریس بکر به حواشی و جریمه نیک کیریوس در تنیس سینسیناتی

  • توسط سروش
  • 18/08/2019
  • 0

بوریس بکر به جریمه نیک کیریوس پس از حواشی این بازیکن در تنیس سینسیناتی واکنش نشان داد.

واکنش مرد شماره یک سابق تنیس جهان به حواشی نیک کیریوس

مرد شماره یک سابق تنیس جهان، معتقد است نیک کیریوس استحقاق رفتار بهتری را بعد از حذف از مسترز سینسیناتی داشته و فدراسیون جهانی نباید بیش از ۱۱۳ هزار دلاری که به دلیل نشان دادن عصبانیتش در جریان دیدار چهارشنبه شبش جریمه شد، او را محروم کند. این تنیسور استرالیایی، چهارشنبه شب با نتایج ۶-۷، ۷-۶ و ۶-۲ مغلوب شانس هشتم قهرمانی یعنی کارن خاچانوف روس شد و از دور رقابت ها کنار رفت. نیک کیریوس در طول مسابقه بارها با سرداور آن دیدار، فرگوس مورفی درگیر شد؛ از نظر این تنیسور استرالیایی زمانِ شوت او وقتی برای سرویس زدن آماده می شد زودتر، از موعد آغاز می شد و همچنین معتقد بود که رافائل نادال در چنین شرایطی شاهد برخورد متفاوتی از داوران بوده است. همچنین کیریوس، وقتی برای رفتن به سرویس بهداشتی از داور اجازه گرفت، در تونل دو راکتش را شکست، یک بطری را پرتاب کرد و با بی احترامی کردن به مورفی او را “سیب زمینی” و “ابزار دست لعنتی” خطاب کرد.

نیک کیریوس

او همچنین پس از پایان بازی به سمت صندلی سرداور آب دهن انداخت و از دست دادن با مورفی امتناع کرد. بکر به این اتفاق واکنش نشان داد و طی توییتی گفت:

همانطور که برخی از ما شاهد بودیم، نیک کیریوس به دلیل رفتار غیرورزشی اش ۱۱۳ هزار دلار جریمه شد و کاملا مستحق آن هم بود. اما اگر نیک بیش از این محروم شود کار اشتباهی صورت گرفته است، چرا که ما باید به او فرصت رشد دهیم. بدون شک این تنیسور به دلیل پرتاب آب دهان، ناسزا گفتن و رفتارهای اشتباهش باید تنبیه شود، اما از زمانی که ما همواره خواستار بازیکنانی با شخصیت راجر، رافا و نوله بودیم با این مشکل رو به رو شده ایم. نیک کیریوس این گونه بازی می کند و چنین کاریزمایی دارد و ما باید به آرامی سعی کنیم تا این مشکل برطرف شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار