29/03/2024

صعود مایکل ونوس و ریون کلاسن به نیمه نهایی بخش دوبل مسابقات فینال‌های لندن

  • توسط مینا
  • 13/11/2019
  • 0

زوج مایکل ونوس و ریون کلاسن دومین پیروزی خود در گروه یوناس بیورکمن در تورنمنت Nitto ATP Finals را کسب کردند.

صعود زوج مایکل ونوس و ریون کلاسن به نیمه نهایی تنیس لندن

ریون کلاسن و مایکل ونوس با این پیروزی به اولین تیم دوبل تبدیل شدند که در مسابقات امسال فینال‌های تور جهانی تنیس، مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کنند. این دو نفر جایگاه خود در مرحله حذفی رویداد را روز سه‌شنبه و پس از پیروزی برابر تیم لوکاژ کوبوت و مارسلو ملو با نتایج ۶-۳، ۶-۴ رزرو کردند. مایکل ونوس در گفتگوی خبری پس از این بازی، اینطور صحبت کرد:

به نظر می‌رسد در این هفته همه چیز عالی پیش می‌رود. ما تنها قصد داریم به سخت تلاش کردن ادامه بدهیم و در کنار هم آمادگی خود را حفظ کنیم. ما از اینکه می‌توانیم در انتهای فصل تنیس و مخصوصا در تورنمنت نهایی سال در لندن تا این حد خوب بازی کنیم بسیار خوشحال هستیم. تورنمنت لندن یک رویداد بسیار خاص است. جو موجود در اینجا کاری می‌کند که بازی کردن در سالن O۲ لندن فوق‌العاده به‌نظر برسد.

این تیم دوبل تنیس که یکی اهل آفریقای جنوبی و دیگری اهل نیوزیلند هستند، در گروه یوناس بیورکمن دو پیروزی به‌دست آوردند و متحمل هیچ شکستی نشدند. این دو، روز یکشنبه نیز توانسته بودند در برابر یک تیم دوبل قدرتمند دیگر یعنی رجیو رام و جو سالیسبوری طی دو ست پیاپی به پیروزی برسند. کلاسن و ونوس در حال حاضر مشغول تجربه دومین حضور خود به‌عنوان یک تیم در کنار هم در مسابقات نهایی فصل تنیس مردان هستند. این اولین ‌بار است که تیم کلاسن و ونوس از مرحله گروهی صعود می‌کند. کلاسن همچنین در سال ۲۰۱۶ همراه با رجیو رام در همین مسابقات فینال‌های Nitto ATP شرکت کرده بود که در نهایت با قبول شکست برابر تیم کانتینن و پیرز، نایب قهرمانی این رویداد را تجربه کرد.

مایکل ونوس ریون کلاسن

کلاسن نیز پس از پایان همین مسابقه در نشست خبری شرکت کرد و رو به خبرنگاران گفت:

ما در رابطه با سبک بازی خود در این دیدار بسیار هیجان‌زده هستیم. میکی (مایکل ونوس) امروز بار من را هم به دوش کشید. ما از اینکه به مرحله بعد صعود کرده‌ایم، خیلی خوشحال هستیم.

کلاسن و ونوس با احتساب این پیروزی حالا در تمام دیدارهای رو در روی خود مقابل تیم کوبوت و ملو به آمار چهار پیروزی و سه شکست دست یافته‌اند. آنها همچنین در سه مسابقه قبلی خود برابر کوبوت/ملو پیروزی را از آن خود کرده‌اند که شامل دو برد در مسیرشان برای کسب قهرمانی مسابقات هال و واشنگتن در تور ATP امسال می‌شود. کوبوت و ملو این هفته در لندن یک پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند. آنها ایوان دودیک و فیلیپ پولاسک را در روز یکشنبه از پیش رو برداشته بودند. آخرین بازی آنها در مرحله گروهی برابر رام و سالیزبری خواهد بود که تکلیف دومین تیم صودکننده به مرحله خذفی از گروه یوناس بیورکمن را مشخص خواهد کرد.

کلاسن و ونوس در این مسابقه شروعی طوفانی را تجربه کردند و کوبوت را در همان ابتدا بریک کردند. سپس کلاسن در ست اول با یک ضربه فورهند والی حساب کار را سه بر یک به نفع تیم خود کرد. زوج اهل آفریقای جنوبی و نیوزیلندی در زمان سرویس زدن خود تنها چهار امتیاز از دست دادند و همچنین هرگز اجازه ندادند کوبوت و ملو به بریک پوینت برسند. تنها پس از ۳۲ دقیقه از آغاز بازی بود که ونوس توانست با یک ضربه بی‌دردسر پیروزی در ست اول را برای خودش و کلاسن کسب کند. اما در ست دوم، تا زمانی که ونوس با یکی از زیباترین ضربات روز تیمش را پیش انداخت، دو تیم با نتیجه ۴-۴ مساوی بودند. ملو برای امتیاز تعیین‌کننده سرویس زدن را برعهده داشت و کوبوت نیز با یک ضربه قدرتمند و سپس یک سرویس عالی در گیم بعد، پس از ۷۱ دقیقه پیروزی در این دیدار را جشن گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار