26/04/2024

ستارگان حرفه‌ای ورزش تنیس برای یک فعالیت خیریه در باهاما گردهم آمدند

  • توسط مینا
  • 13/11/2019
  • 0

بازیکنان اسبق حرفه‌ای ورزش تنیس در باهاما گردهم آمدند تا بیش از صد هزار دلار آمریکا را برای یک فعالیت خیریه جمع کنند.

امور خیریه ستارگان ورزش تنیس

مارک ناولز و دیگر بازیکنان قدیمی و معروف ورزش تنیس در این آخر هفته گردهم آمدند تا در اولین دوره از مسابقات باها مار کاپ در باهاما برای بازماندگان طوفان دوریان و بهبود و تسکین مردم این کشور مبلغی را به‌عنوان خیریه جمه کنند. تامی هاس، اندی رادیک، جیمز بلیک، باب برایان، کوکو گاف و آرانشا سانچز ویکاریو در این رویداد سه روزه به جمع خیرین ملحق شدند. این مسابقات در باشگاه باها مار راکت کلاب برگزار می‌شد. مارک ناولز در رابطه با این مسابقات به خبرنگاران گفت:

شرکت کردن در این تورنمنت به معنای واقعی کلمه یک افتخار بزرگ برای من بوده است مخصوصاً با توجه به این که در کنار برخی از دوستان و رقبای قدیمی خود حضور دار که وقتی با آنها تماس گرفتم و ازشان درخواست کردم تا به باهاما بیایند به من پاسخ مثبت دادند. کشور باهاما همیشه خانه من بوده است و انجام ورزشی که عاشق آن هستم به منظور حمایت از این کشور زیبا و هم‌وطنان باهامایی خود یک کار فوق‌العاده است.

این تورنمنت در آخر هفته میلادی قبل با یک مراسم شام خوشامدگویی در روز جمعه آغاز شد که در آن میهمانان شاهد اجرای گیتار آکوستیک ویژه توسط ستاره موسیقی کشور یعنی چارلز استن بودند. یک مراسم مزایده هم برگزار شد که در آن فرصت بازی در مسابقات با این اسطوره‌های ورزش تنیس ، بلیط دیدار نهایی سوپر بال آمریکا، راکت‌هایی از راجر فدرر و رافائل نادال، وسایلی اهداشده توسط نیک کیریوس و همچنین یک بسته از جانب مسابقات اوپن پاریباس به حراج گذاشته شدند. مسابقات اصلی این تورنمنت خیریه صبح شنبه برگزار شد که در آن بازیکنان حرفه‌ای جمعی متشکل از ۸۰ کودک باهامایی را در بازی‌هایشان مربیگری کردند.

ورزش تنیس

تامی هاس در این رابطه گفت:

زمانی که تصاویر تخریبی که طوفان در باهاما ایجاد کرده بود را ببینید، آن صحنه‌ها را نمی‌توانید تصور کنید. افراد زیادی را داشتیم که در این جمع شرکت کردند. این یک مشارکت عالی بود و همه زمان خوبی را سپری کردند. کمک کردن به افرادی که در نیاز هستند حس خوبی بود.

جیمز بلیک آمریکایی هم گفت:

اعضای جامعه تنیس بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و وقتی کسی برای هرنوع رویدادی درخواست می‌کند که نزدیک به خانه‌شان باشد، اگر امکانش باشد جواب همیشه مثبت است. با توجه به آنکه مارک ناولز چقدر برای باهاما اهمیت قائل است، ما می‌دانستیم که برای خودش و خانواده‌اش چقدر اهمیت داشت پس ما هم کاری که برای کمک از دستمان برمی‌آمد را انجام دادیم. این برای ما یک افتخار است. ما هنوز می‌توانیم کاری که عاشقش هستیم را انجام بدهیم یعنی بازی کردن تنیس و این یک راه برای کمک کردن به افرادی است که شرایط تراژدیک را پشت سر گذاشته‌اند. این شاید یک گام کوچک باشد اما بیایید امیدوار باشیم که به یک سنت تبدیل شود و ما بتوانیم به کمک کردن ادامه بدهیم.

با جمع شدن بیشتر از صد هزار دلار، باها مار کاپ بزرگترین رویدادی است که تا به امروز برای حمایت از قربانیان طوفان دوریان صورت گرفته. همچنین شرکت باها مار در همان زمان‌های اولیه پس از وقوع طوفان ۲ میلیون دلار کمک کرد. مارک ناولز در ادامه صحبت‌های خود گفت:

کمک کردن برای تعمیر خرابی‌ها در بسیاری از مناطق باهاما زمان خواهد بود. این تنها یکی از چندین رویداد است. ما برای کمک کردن در آینده هم برنامه داریم و حرفه‌ای قول دادند که در رویداد سال بعد هم شرکت کنند.

دومین مراسم سالانه باها مار کاپ از تاریخ ششم تا هشتم نوامبر سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار