27/04/2024

نیک کیریوس ۱۶ هفته از حضور در رقابت‌های ATP محروم شد

  • توسط مینا
  • 27/09/2019
  • 0

نیک کیریوس ، بعد از رفتارهای جنجالی‌اش در مسترز سینسیناتی، ۲۵ هزار دلار جریمه و ۱۶ هفته هم از حضور در تورنمنت‌های ATP محروم شد.

محرومیت نیک کیریوس

این تنیسور استرالیایی در جریان شکستش در دور دوم مسترز سینسیناتی به سرداور مسابقه توهین کرد، دو راکتش را شکست و با انجام هشت حرکت غیرورزشی، ۱۱۳ هزار دلار جریمه شد. نیک کیریوس به عنوان بازیکنی که همواره چنین رفتارهایی را انجام می‌دهد این جریمه را دریافت کرده است. سازمان ATP  پس از تحقیقاتی که انجام داده است به این نتیجه رسیده که نیک کیریوس طی ۱۲ ماه گذشته بارها با داوران و تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ها بدرفتاری کرده است. به این ترتیب نیک کیریوس پنج روز کاری فرصت دارد تا در برابر این حکم اعتراض کند. این حکم در صورتی عملی می‌شود که او در شش ماه آینده بازهم به بدرفتاری‌هایش ادامه دهد. نیک کیریوس همچنین باید در جریان رقابت‌هایی که شرکت می‌کند از یک مربی روانشناس استفاده کند و در طول فصل و همچنین تعطیلات پایان سال از کمک‌های او استفاده کند.

نیک کیریوس

کیریوس طی شش ماه آینده نباید هیچ بدرفتاری شفاهی یا جسمی نسبت به داوران، تماشاگران یا هر فردی که در زمین یا محل برگزاری مسابقه حاضر است انجام دهد و همچنین ملزم به انجام ندادن حرکات غیرورزشی‌ در برابر داوران، تماشاگران یا تمام افراد حاضر در محل برگزازی مسابقات در حین و بعد از برگزاری مسابقه می‌باشد. نیک کیریوس در واکنش به این تصمیم ATP در استوری اینستاگرامش نوشت:

هنوز هم می‌توانم بازی کنم و محرومیت کنونی‌ام بسته به شرایطی است که در آینده رخ خواهد داد. از این رو در حال حاضر استراحت می‌کنم و به‌ زودی به زمین بر می‌گردم، زیرا تنیس هنوز هم سرگرم کننده است. تنها باید اندکی روی رفتارهای تندم کار کنم.

سازمان ATP همچنین اظهار کرده بود که نسبت به صحبت‌های کیریوس ۲۴ ساله در یو اس اوپن که ATP را “بسیار فاسد” خطاب کرده بود، واکنش نشان خواهد داد اما به نظر می‌رسد که این حرف کیریوس اهمیت چندانی نداشته و ATP جریمه‌ای را بابت آن در نظر نمی‌گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار