29/03/2024

مدیسون کیز: در سینسیناتی بهترین مسابقات زندگی ام را انجام دادم

  • توسط مینا
  • 21/08/2019
  • 0

مدیسون کیز با پیروزی برابر اسوتلانا کوزنتسووا در دو ست متوالی و با نتایج ۷-۵ و ۷-۶، برنده مسترز سینسیناتی شد تا دومین جام فصلش را به دست آورد.

صحبت های مدیسون کیز در خصوص قهرمانی در تنیس سینسیناتی

او پیش تر در ماه آوریل در اوپن «ولوو کار» هم به قهرمانی رسیده بود. مدیسون کیز که شانس شانزدهم قهرمانی در این مسابقات به شمار می رفت، برابر کوزنتسووایی پیروز شد که سابقه قهرمانی دو گرند اسلم را در کارنامه دارد.

کیز پس از پایان مسابقات مسترز سینسیناتی در مصاحبه ای اظهار داشت:

فکر می کنم تمرکز بسیار بالایی روی گیم های مهم بازی گذشتم و با اندکی خوش شانسی موفق به پیروزی در این دیدار شدم. همچنین معتقدم امروز سرویس های خوبی زدم و در حرکت به جلوی زمین برای دفاع در برابر ضربات عمیق، سنگین و پرشتاب او هم موفق ظاهر شدم. این بزرگترین جامی است که تاکنون بردم؛ آن هم در حالی که از ابتدا قرعه های سختی به من خورد. از دور اول گرفته تا رقابت پایانی ام با گروهی از بهترین تنیسورهای حاضر در اینجا بازی کردم و فکر می کنم که این هفته بهترین بازی های زندگی ام را انجام دادم.

این تنیسور ۲۴ ساله در نهمین فینال دوران حرفه ایش موفق به کسب پنجمین جامش شد. او در سال ۲۰۱۶ نایب قهرمانِ پنج تورنمنت حرفه ای از جمله رم و مونترال شد. فینالیست یو اس اوپن ۲۰۱۷، در مصاف با کوزنتسووا ۱۳ امتیاز سرویس به دست آورد؛ این در حالی است که در نیمه نهایی برابر سوفیا کنین ۱۴ امتیاز سرویس به دست آورده بود.

مدیسون کیز

مدیسون کیز حالا رکورد ۴ پیروزی برابر بانوی شماره دوی سابق جهان را بدون حتی یک ست از دست داده، در کارنامه دارد. کیز درباره کوزنتسووای روس گفت:

او ضربات خوبی به توپ می زد. من این تصور را نداشتم که قبل از این کوزنتسووا را شکست دادم و تنها به این بازی فکر می کردم. اما فکر می کنم او تأثیرگذارتر از من بازی کرد. در مجموع هفته فوق العاده ای بود و بردن تنیسورهای بزرگ دنیا حس خوبی به من داد. هرکدام از بازی های سه ستۀ من می توانست سرنوشت دیگری داشته باشد، اما خوشحالم که با پیروزی من همراه شد. سعی می کنم به همه چیز مثبت نگاه کنم و نکات مثبتم را در آینده افزایش دهم. بعد از یک یا دو روز استراحت، برای مسابقات آتی به خصوص یو اس اوپن حاضر می شوم.

این تنیسور آمریکایی هر چهار گیم آخر ست اول بازی را برد و در گیم دهم و دوازدهم حریفش را برک کرد. او همچنین وقتی بازی در ست دوم ۵-۵ بود، از برک شدن گریخت تا کوزنتسووا برنده نخستین سینسیناتی اش نشود. کیز می گوید:

من همیشه عاشق این تورنمنت بودم و یکی از هفته های مورد علاقه ام را در اینجا سپری کردم. حضور چندین هزار نفر در ورزشگاه ها و پر شدن آن در همه مسابقات، احساس بسیار خوبی به من می دهد. واقع بینانه به این مسابقات نگاه کردم و هیچ فشاری روی خودم قرار ندادم. به این ترتیب چندین مسابقه خوب در این رقابت ها انجام دادم و این همان چیزی بود که می خواستم. من بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم. از مسابقات این هفته انرژی مثبتی گرفتم و می خواهم تا در نیویورک خوب ظاهر شوم و فصل را به خوبی تمام کنم.

گفتنی است، مراحل انتخابی و مقدماتی مسابقات گرند اسلم یو اس اپن در سال ۲۰۱۹ هم اکنون در شهر نیویورک آمریکا در حال برگزاری است و نفرات برتر تنیس دنیا در رده بندی جهانی نیز از اوایل شهریور کار خود را در آخرین گرند اسلم سال شروع خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار