24/04/2024

تنیس سینسیناتی ؛ بررسی بازی های یک چهارم تنیس دو نفره

  • توسط سروش
  • 17/08/2019
  • 0
اندی ماری

برادران ماری بالاخره در مسابقات دوبل تنیس سینسیناتی مقابل هم قرار می گیرند و هواداران تنیس بی صبرانه منتظر دیدن این بازی هستند.

بازی های دوبل تنیس سینسیناتی

اندی ماری و فلیسیانو لوپز پنج شنبه شب با پیروزی ۲-۶، ۶-۳ و ۱۰-۷ برابر رایان هریسون و جک ساک، حالا در یک چهارم نهایی به مصاف جیمی ماری و نیل اسکوپسکی می روند. برادران ماری پیش از این در راجرز کاپ ۲۰۱۵ نیز مقابل هم صف آرایی کردند که جیمی به همراه پیرز موفق شد در دو ست پیاپی با نتایج ۶-۴ و ۷-۶ اندی و پاس را در دور دوم رقابت ها شکست دهد.

جیمی در این باره می گوید:

در کودکی بازی های زیادی با هم می کردیم و شاهد رشد همدیگر بودیم. تا ۱۳-۱۴ سالگی از اندی بهتر بودم اما بعد از آن، او تنیسور بهتری از من شد و دیگر بازی های چندانی باهم نکردیم. با این حال الان باید در دنیای حرفه ای تنیس به مصاف هم برویم.

شانس اول قهرمانی مسابقات دوبل تنیس سینسیناتی ، خوان سباستین کابال و روبرت فرح با پیروزی ۷-۶، ۶-۷ و ۱۰-۸ برابر روحان بوپانا و دنیس شاپوولوف به یک چهارم نهایی رسیدند. این پیروزی همچنین جواز حضور در Nitto ATP Finals که بین دهم تا هفدهم نوامبر در O۲ لندن برگزار می شود را به آن ها داد. کابال و فرح بعد از قهرمانی ماه گذشته شان در ویمبلدون با پیروزی برابر ماهوت و راجر واسلین، بار دیگر در لندن حاضر خواهند شد.

تنیس سینسیناتی اندی ماری فلیسیانو لوپز

فرح در این مورد می گوید:

اینکه خیلی زود جواز حضور در O۲ را پیدا کردیم، فوق العاده است و به این معناست که ما کارمان را به خوبی انجام دادیم و تلاش هایمان جواب داده است.

هنری کانتینن و جان پیرز که شانس هفدهم قهرمانی هستند، موفق شدند با نتایج ۶-۱، ۳-۶ و ۱۲-۱۰ دیگو شوارتزتمن و هوراسیو زبالوس را شکست دهند تا در یک چهارم نهایی حریف کابال و فرح شوند؛ این درحالی است که کانتنین و پیرز در شرایطی که تای برک با نتیجه ۹-۱۰ دنبال می شد در آستانه شکست و حذف از مسابقات قرار داشتند. ماته پاویچ و برونو سوارز که شانس ششم قهرمانی هستند هم موفق به شکست مارسلو دمولینر و دنیل مدودف با نتایج ۷-۵ و ۷-۶ شدند. لوکاس کوبوت و مارسلو ملو هم موفق شدند با شکست کریستین گارین و بنوئیت پِیر با نتایج ۶-۴ و ۶-۳ دور دوم رقابت های دوبل تنیس سینسیناتی را با موفقیت پشت سر بگذارند و به یک چهارم نهایی برسند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار