16/04/2024

مصدومیت سرنا ویلیامز در بازی مقابل مارتیچ

  • توسط مینا
  • 03/09/2019
  • 0

از نیویورک خبر می‌رسد سرنا ویلیامز با درد مواجه شده است! به گفته مربی سرنا این درد «قابل قبول» است. سرنا ویلیامز در جریان ست دوم آخرین پیروزی خود در مسابقات یو اس اوپن دچار پیچ‌خوردگی مچ پا شد و این درد نیز احتمالا مربوط به همان صحنه است.

مصدومیت سرنا ویلیامز در اوپن آمریکا

پس از مصدومیت نواک جوکوویچ و کناره‌گیری وی از مسابقه برابر استن واورینکا، این خبر نیز می‌تواند کلکسیون اخبار بد امروز تنیس یو اس اوپن را تکمیل کند. همان‌طور که گفته شد، در روزی که مدافع عنوان قهرمانی بخش مردان یعنی نواک جوکوویچ به علت احساس درد جدی از ناحیه شانه چپ خود از ادامه بازی برابر واورینکا انصراف داد. در سوی دیگر، سرنا ویلیامز به‌دنبال هفتمین قهرمانی و بیست و چهارمین عنوان گرند اسلم انفرادی خود در فلاشینگ میدوز، محل برگزاری مسابقات است. سرنا با پیروزی برابر سید شماره بیست و دو مسابقات یعنی پترا مارتیچ با نتایج ۶-۳، ۶-۴ و علیرغم بروز مشکل از ناحیه مچ پا، توانست به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات پا بگذارد. از طرف دیگر، هم اشلی بارتی، شماره دوم رنکینگ و هم کارولینا پلیسکوا، شماره سه تنیس زنان روز یکشنبه در نیویورک از جدول مسابقات حذف شدند. لازم است به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر، سرنا ویلیامز یکی از سه بازیکن ۱۲ سید برتر مسابقات است که هنوز هم در جریان رقابت‌ها قرار دارد. سرنا ویلیامز که باید در گام بعدی با وانگ کیانگ، شماره هجده جهان روبرو شود در مصاحبه‌ای گفت:

نمی‌توانم چنین نگرشی به مسابقات داشته باشم. هر دیداری که در آن به میدان رفته‌ام، رقبایم در برابر حاضر شدند و بهترین بازی خود را انجام دادند. زنانی که من در برابرشان بازی کردم در حالت عادی و در برابر دیگر بازیکنان حاضر در مسابقات در این سطح از تنیس بازی نمی‌کنند. پس من به نوبه خودم باید بهترین باشم، چه در مقابل سید دوم قرار بگیرم، چه در مقابل سید شماره یک یا چه در برابر نفر هشتادم دنیا. باید بهترین نمایش خود را ارائه کنم وگرنه عازم خانه خواهم شد.

سرنا ویلیامز

ویلیامز که در ماه جاری میلادی ۳۸ ساله شد، در حالی که در آخرین دیدار خود برای زدن یک ضربه والی به تور نزدیک شده بود به درستی گام برنداشت و زمین خود اما در نهایت توانست طی دو ست پیاپی پیروزی را کسب کند. او در آن لحظه، درست در بخش میانی زمین تنیس استادیوم آرتور اش، بر روی زمین افتاد و در حالی که پایش را جمع کرده بود برای چند لحظه همانجا نشست. ویلیامز در تمام طول مدت این فصل با انواع مشکلات سلامتی روبرو شده است. یکی از همین مصدومیت‌ها به حضور او در اوپن استرالیا پایان داد. اما آیا امکان دارد همان سناریو در یو اس اوپن ۲۰۱۹ نیز تکرار شود؟ ویلیامز در آن صحنه فورا از یکی از مربیان خود درخواست باند طبی کرد و در زمان تعویض زمین بعدی، طی یک وقت استراحت پزشکی بخش پایینی ران و پای خود را با نوار بست. با این وجود، مارتیچ، رقیب ویلیامز معتقد است که پس از این مصدومیت مختصر شاید سطح بازی ویلیامز حتی ارتقا یافته باشد. وی به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم پس از آن صحنه سرنا حتی تلاش بیشتری هم کرد. شاید او حس کرد که قادر نخواهد بود دیگر به خوبی در زمین جابه‌جا شود. شوت‌هایش کاملا دقیق بودند و به‌طرز باورنکردنی سرویس می‌زد و وقتی سرنا آن بک‌هندها و سرویس‌های اولش را به آن خوبی می‌زند، بازی کردن در برابرش آسان نخواهد بود.

ویلیامز در نهایت با یک سرویس که ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت، پیروزی خود را جشن گرفت. او در این دیدار ۳۸ ضربه وینر در مقابل ۱۱ ضربه وینر مارتیچ داشت. مارتیچ گفت:

من نمی‌دانستم از سرویس او باید چه انتظاری داشته باشم. می‌دانستم که سرنا محکم به توپ ضربه می‌زند اما تا زمانی که توپ او را بر روی راکت خود حس نکنید، نمی‌دانید باید انتظار چه چیزی را داشته باشید.

فعلا بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، سرنا روز سه‌شنبه برابر وانگ به میدان خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار