28/03/2024

نائومی اوساکا و نواک جوکوویچ شانس اول قهرمانی در یو اس اوپن هستند

  • توسط مینا
  • 23/08/2019
  • 0
تنیس سینسیناتی نواک جوکوویچ

نائومی اوساکا و نواک جوکوویچ ، مدافعان عنوان قهرمانی بخش انفرادی زنان و مردان یو اس اوپن در سید اول قرعه کشی این رقابت ها قرار دارند.

شانس بالای نائومی اوساکا و نواک جوکوویچ برای قهرمانی در اوپن آمریکا

نائومی اوساکا که سرنا ویلیامز را در فینال یو اس اوپن سال گذشته شکست داد، چندی پیش با گذشتن از اشلی بارتی، به بانوی شماره یک جهان تبدیل شد. کارولینا پلیسکووا، قهرمان ویمبلدون سیمونا هالپ و الینا اسویتولینا نیز در رده های بعدی این لیست قرار دارند. نائومی اوساکا در فینال اوپن استرالیای امسال موفق به شکست پترا کویتووایِ چکی شد. اما در ادامه این فصل عملکرد قابل توجهی نداشته است، نائومی اوساکا تا دور سوم رولاند گاروس فرانسه پیش رفت و در دور اول ویمبلدون با قبول شکست برابر یولیا پوتینتسوا از دور رقابت ها کنار رفت. نائومی اوساکا همچنین در یک چهارم نهایی راجرز کاپ در تورنتو، مقابل سرنا ویلیامز قرار گرفت و در سومین رویارویی اش با این تنیسور امریکایی شکست خورد. اشلی بارتی استرالیایی که قهرمان رولاند گاروس فرانسه شده و تا یک چهارم نهایی اوپن استرالیا و دور چهارم ویمبلدون این فصل پیش رفته، روی کاغذ عملکرد بهتری در گرند اسلم های این فصل داشته است. روز چهارشنبه، ویلیامز از سوی سازمان تنیس ایالات متحده آمریکا به عنوان شانس هشتم قهرمانی در آخرین گرند اسلم سال انتخاب شد و مدیسون کیز، نایب قهرمان یو اس اوپن ۲۰۱۷ که اخیرا در سینسیناتی هم به قهرمانی رسید، جزو ۱۰ نفر اول این لیست قرار گرفته است.

نائومی اوساکا

نواک جوکوویچ که برای کسب دومین قهرمانی متوالی اش در گرند اسلم های امسال و دفاع از عنوان قهرمانی اش در یو اس اوپن تلاش می کند، شانس نخست قهرمانی در این رقابت ها است و بعد از او رافائل نادال اسپانیایی و راجر فدرر سوئیسی قرار دارند. دومینیک تیم شانس چهارم قهرمانی است و پس از او، دنیل مدودف روس که به تازگی در سینسیناتی قهرمان شده و در سه تورنمنت متوالی به فینال رسیده، شانس پنجم قهرمانی در یو اس اوپن به شمار می رود. نواک جوکوویچ در فینال اوپن استرالیا رافائل نادال را شکست داد. نواک جوکوویچ در فینال تاریخی ویمبلدون برابر راجر فدرر به پیروزی رسید و تنها در نیمه نهایی رولاند گاروس طی دیداری که چهار ساعت به طول انجامید مقابل دومینیک تیم شکست خورد. رافائل نادال هم دیگر تنیسوری است که این فصل یک گرند اسلم را برده و در فینال رولاند گروس با پیروزی برابر دومینیک تیم به قهرمانی رسیده است. قرعه کشی روز پنج شنبه انجام می شود و روز دوشنبه هم قرعه کشی اصلی برگزار خواهد شد.

نواک جوکوویچ

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار