20/04/2024

از نائومی اوساکا تا وکیچ؛چهار تنیسور مورد علاقه سم اسمیت در اوپن پن پاسیفیک

  • توسط مینا
  • 18/09/2019
  • 0

سم اسمیت، تنیسور بریتانیایی و بانوی شماره یک سابق دنیای تنیس و کارشناس تلویزیونی این ورزش، ترکیب فانتزی خود را از میان تنیسور‌های حاضر در مسابقات اوپن پن پاسیفیک اوساکا انتخاب کرد. نائومی اوساکا نیز جزو بازیکنان مورد علاقه او است.

نائومی اوساکا ، تنیسور مورد علاقه سم اسمیت

سم اسمیت که سابقه حضور در رنک یک زنان تنیس را دارد، چهار بازیکن مورد علاقه اش را در مسابقات اوپن پن پاسیفیک مشخص کرد. بازیکنان مورد علاقه سم اسمیت به شرح زیر است:

نائومی اوساکا

من نائومی اوساکا را انتخاب کردم، زیرا حس می‌کنم که او کاملا تغییر کرده است. مسابقات یو اس اوپن به پایان رسیده و فکر می‌کنم که او در مقایسه با نیویورک حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. همچنین نمایش سال پیش او در ژاپن را دوست داشتم. اوساکا که سابقه قهرمانی در یو اس اوپن ۲۰۱۸ و اوپن استرالیای ۲۰۱۹ را در کارنامه دارد، در گرند اسلم‌های امسال عملکرد ضعیفی داشته و طی ۷ ماه اخیر هم دو بار مربی‌اش را تغییر داده است.

نائومی اوساکا

دونا وکیچ

من طرفدار پر و پاقرص دونا هستم و فکر می‌کنم مسیری که او تا مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی اوپن آمریکا طی کرد، یک پیشرفت واقعی را نشان می‌دهد و من معتقدم که او اکنون آماده ‌است تا نامش را بین ده نفر برتر رنکینگ جهانی قرار دهد. قطعا عملکرد او در آسیا می‌تواند یک قدم رو به جلو در جهت تحقق این هدف باشد. وکیچ که در یو اس اوپن رابر تنیسورهای قدرتمندی چون پوتینتسوا و جورجس به پیروزی رسید، در یک چهارم نهایی مغلوب بلیندا بنچیچ سوئیسی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کامیلیا جورجی

کامیلیا در سال جاری کمی بی‌ثبات نشان داده، اما او از آن دسته بازیکن‌هایی است که هیچگاه نباید دست‌کم گرفته شود. جیری محکم و مستقیم به توپ ضربه می‌زند، بخصوص زمانی که روی زمین بازی سرعت می‌بخشد. هنگامی که او ثبات خودش را حفظ کند‌ به تنیسور بسیار خطرناکی تبدیل می‌شود.

کریستینا ملادنویچ

“کی‌کی” از زمانی که با مربی جدیدش، یعنی باجین ساشا، مشغول به کار شده بسیار بهتر بازی می‌کند و من حس می‌کنم که او کسی ‌است که روی زمین‌های سرعتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد‌. او واقعا انگیزه دارد تا پیش از پایان فصل ۲۰۱۹ به جایگاه پیشینش برگردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار