19/04/2024

مدیسون کیز در دور اول اوپن پن پاسیفیک به پیروزی رسید

  • توسط مینا
  • 18/09/2019
  • 0

مدیسون کیز آمریکایی شانس پنجم قهرمانی در اوپن پن پاسیفیک، موفق شد تا در دور اول این رقابت‌ها با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ مقابل داریا کاساتکینای روس به پیروزی برسد و رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را برابر او حفظ کند.

پیروزی مدیسون کیز

مدیسون کیز که پیش از برگزاری آخرین گرند اسلم سال، در مسترز سینسیناتی و با غلبه بر اسوتلانا کوزنتسووا توانسته بود به اولین قهرمانی خود در مسترزها دست یابد، حال با توپ پر به پن پاسفیک آمده است. هر چند در یو اس اوپن ۲۰۱۹، او در دور چهارم این مسابقات با شکست برابر الینا اسویتولینایِ اوکراینی از گردانۀ این رقابت‌ها کنار رفت. بانوی شماره ۱۶ دنیای تنیس بعد از اولین برد خود در اوپن پن پاسفیک که ۷۰ دقیقه‌ نیز به طول انجامید، به رکورد شش پیروزی متوالی برابر این تنیسور روس رسید (در مجموع ست شماری ۱۲-۱). مدیسون کیز در این‌باره گفت:

در حال حاضر احساس خوبی دارم. همیشه بعد از اولین بازی‌ام در یک تورنمنت اندکی عصبی می‌شوم. حضور در اینجا همیشه مشکل بوده و خوشحالم که با وجود شروع ضعیفم در نهایت به پیروزی در این مسابقه رسیدم.

این تنیسور آمریکایی بازی تهاجمی‌تری از خودش به نمایش گذاشت. او با ۲۴ ضربه وینر، دقیقا چهار برابر ضربات وینر کاساتکینا در این بازی، چنین ضرباتی زد و در حالی‌که کاساتکینا ۱۷ بار متحمل خطا شد، او ۳۰ بار خطا کرد که ۷ تای آن دبل فول بود. کیز همچنین از ده برک پوینتش، شش بار موفق به برک کردن حریفش شد، وی افزود:

مهم‌ترین لحظات بازی برای من اواخر ست اول و دوم بازی بود که سرویس‌های بهتری زدم. این یکی از اصلی‌ترین دلایل پیروزی امروزم بود.

مدیسون کیز

مدیسون کیز در دور دوم بازی‌ها به مصاف زرینا دیاز از قزاقستان می‌رود؛ دیاز موفق شد تا در دو ست متوالی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ یعنی مونیکا پویگ را در دور اول مسابقات شکست دهد. کیز در آخرین رویارویی‌اش با این تنیسور در دور اول اوپن استرالیای ۲۰۱۶ به پیروزی رسیده بود. کاساتکینا خیلی زود کیز را برک کرد و در ست اول با نتیجه ۲-۲ از حریفش پیش افتاد اما مدیسون به بازی برگشت و با برک کردن رقیبش در گیم چهارم بازی را ۲-۲ مساوی کرد. این تنیسور آمریکایی در گیم بعد بازهم برک شد اما با برک کردن داریا در گیم نهم بازی را ۳-۳ کرد. بعد از آن کیز کنترل بازی را به دست گرفت و با دو امتیاز سرویس حساب کار را ۴-۳ کرد. سپس با استفاده از تاکتیک‌های تهاجمی‌اش موفق شد کاساتکینا را برای سومین بار در ست اول برک کند و نتیجه بازی ۵-۳ شود. او سپس به راحتی در گیم آخر ست نخست هم به پیروزی رسید.

کاساتکینا در گیم اول ست دوم به ۴ گیم پیروزی متوالی کیز پایان داد و با ضربات وینر خوبی که زد موفق شد تا رقیب آمریکایی‌اش را در گیم چهارم این ست برک کند و حساب کار را ۳-۱ کند. هرچند که کاساتکینا در گیم بعدی ۳۰-۰ جلو بود اما سه دبل فول متوالی و بیرون رفتن فورهند بلندش موجب برک شدن توسط کیز در گیم سرو خودش شد. کیز در گیم سرویس بعدی کاساتکینا هم او را برک کرد تا به برتری یک سته و یک گیمه برابر حریف روسش دست یابد. گرچه کاساتکینا یک بار دیگر کیز را در گیم بعدی برک کرد اما مدیسون کیز بازهم به بازی برگشت و با برک کردن داریا در گیم نهم و پیروزی در گیم سروش موفق به شکست حریفش شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار