29/03/2024

کارولینا پلیسکووا جواز حضور در فینال‌های شیسیدویِ شنزن را به دست آورد

  • توسط مینا
  • 18/09/2019
  • 0

با اعلام سازمان تنیس بانوان، کارولینا پلیسکووا به فینال‌های شیسیدو در شنزن که از ۲۷ اکتبر تا ۳ نوامبر برگزار می‌شود صعود کرده است.

حضور کارولینا پلیسکووا در تنیس شنزن

این تنیسور چکی بعد از اشلی بارتی به دومین تنیسوری تبدیل شد که جواز حضور در این رقابت‌های ۱۴ میلیون دلاری را به دست آورده است. پلیسکووا بعد از اینکه روز یکشنبه در اوپن ژنگژو به چهارمین قهرمانی فصلش رسید، حضورش در شنزن را قطعی کرد. کارولینا پلیسکووا سال ۲۰۱۹ را با قهرمانی در تورنمنت بین‌المللی بریزبین شروع کرد و بعد از صعود به نیمه نهایی اوپن استرالیا، در رقابت‌های بین‌المللی رم ایتالیا و استبورن هم به قهرمانی رسید. کارولینا پلیسکووا همچنین نایب قهرمان اوپن میامی شد و تا مرحله یک چهارم نهایی تورنمنت دوبی، ایندین ولز، راجرز کاپ تورنتو و مسترز سینسیناتی پیش رفت. وی در مصاحبه‌ای گفت:

صعود به فینال‌های WTA همواره جزو اهدافم بوده و خوشحالم که برای چهارمین بار وارد این رقابت‌ها می‌شوم. مشتاق رقابت با بهترین تنیسورهای فصل و حضور در شهر شنزن هستم.

کارولینا پلیسکووا تاکنون چهار بار جواز حضور در فینال‌های WTA را به دست آورده و دوبار تا نیمه نهایی بازی‌ها پیش رفته است؛ او در سال ۲۰۱۷ مغلوب کارولین وزنیاکیِ قهرمان و در سال ۲۰۱۸ مغلوب اسلون استیونزِ نایب قهرمان شد.

کارولینا پلیسکووا

کارولینا همچنین در سال ۲۰۱۶ به همراه جولیا جورجس در بخش دوبل این مسابقات هم شرکت کرد. او که به عنوان “ملکهٔ امتیاز سرویس” شناخته می‌شود، طی چهار سال اخیر در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بیشترین امتیاز سرویس را در مسابقات WTA به دست آورده است. او تا به اینجای سال ۲۰۱۹ هم با ۴۵۵ امتیاز سرویس در صدر این لیست قرار دارد. در ابتدای سال او در مسیر قهرمانی‌اش در تورنمنت رم، با پیروزی برابر قهرمان دو دوره گرند اسلم‌ها یعنی ویکتوریا آزارنکا، به پانصدمین پیروزی دوران تنیسش رسید. کارولینا پلیسکووا همچنین بالاتر از اشلی بارتی (۴۵ برد) و کیکی برتنز (۴۳ برد) با ۴۹ برد، بیشترین پیروزی را در بازی‌های این فصل به دست آورده است.

فینال‌های شیسیدویِ شنزن ۲۰۱۹ میزبان بهترین تنیسورهای جهان است و دارای جایزهٔ نقدی ۱۴ میلیون دلاری می‌باشد. هشت تنیسور برتر بخش‌های انفرادی و دوبل در Porsche Race to Shenzhen که شامل ۵۳ تورنمنت WTA و چهار گرند اسلم هست، انتخاب می‌شوند و برای کسب جام بیلی جین کینگ در بخش دوبل و جام مارتینا ناوراتیلووا در بخش انفرادی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. صدرنشین Porsche Race to Shenzhen به عنوان شانس اول قهرمانی در فینال‌های شیسیدویِ شنزن شناخته می‌شود. پیشتازان لیست تورنمنت شنزن، هر دوشنبه و به همراه رنکینگ جهانی تنیس بانوان در سایت برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار