26/04/2024

مسابقات آزاد تنیس کیتزبوهل اتریش؛ نخستین پیروزی لورنزو سونگو در جدالی نزدیک

  • توسط سروش
  • 30/07/2019
  • 0

رقابت های آزاد تنیس ۲۵۰ امتیازی کیتزبوهل، از روز دوشنبه (۲۹ جولای – ۷ مردادماه) در کشور اتریش آغاز شده است. لورنزو سونگو در نخستین دیدارش پیروز شد.

پیروزی لورنزو سونگو در نخستین دیدار مسابقات تنیس کیتزبوهل

این مسابقات از قدمتی ۱۲۵ ساله برخوردار بوده و از سال ۱۸۹۴ به طور مرتب در این منطقه خوش آب و هوای کشور اتریش برگزار می شود. در شروع این رقابت ها، دیدار لورنزو سونگو از ایتالیا و فدریکو دل بونیس از آرژانتین بیش از ۳ ساعت به طول انجامید. این دو تنیسور در اوایل سال جاری و از سری مسابقات اوپن برزیل نیز با هم به جدال پرداخته بودند که در پایان این لورنزو بود که توانست بر حریف آرژانتینی خود فائق آید. آن دیدار تنها یک ساعت و ۲۴ دقیقه به طول انجامید و تنیسور ۲۴ ساله ایتالیایی توانست با حساب ۲-۰ بر دل بونیس را شکست دهد. حالا پس از چند ماه بعد و در رقابت های کیتزبوهل اتریش، باز هم این دو تنیسور مقابل یکدیگر قرار گرفتند و باز هم این لورنزو سونگو بود که توانست حریف خود را شکست دهد؛ البته با این تفاوت که زمانِ این دیدار به نسبت بازی قبلی این دو تنیسور دو برابر بیشتر طول کشیده است.

لورنزو سونگو

لورنزو سونگو در نخستین دیدار خود در رقابت های آزاد کیتزبوهل با حساب ۲-۱ و با نتایج ۷-۶(۴), ۶-۷(۴), ۷-۶(۴) موفق به پیروزی برابر دل بونیسِ آرژانتینی شده است. دیداری که تمامی ست های آن به تای بریک کشیده شد و به همین دلیل نیز ۳ ساعت و ۳۶ دقیقه این بازی مهیج به طول انجامیده است. لورنزو سونگو که در جایگاه شماره ۵۶ برترین تنیس بازانِ دنیا از سوی فدراسیون جهانی تنیس قرار گرفته است، در ماه گذشته و در مسابقات آنتالیا در ترکیه که بر روی زمین های چمن برگزار شد به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت. این تنیسور ایتالیایی پیشرفت خوبی در رنکینگ جهانی نسبت به سال گذشته داشته و از رده ۱۱۶ توانسته خود را به جایگاه ۵۶ برساند. البته بهترین رنکینگ او چند ماه پیش و با صعود به رده ۴۶ بدست آمد، جایی که سونگو توانست تا مرحله یک چهارم پایانی مسابقات مسترز مونت کارلو نیز بالا بیاید. لورنزو سونگو با برتری در بازی نخست خود، حال در مرحله یک هشتم پایانی رقابت های کیتزبوهل، باید به مصاف روبرتو کاربالس بائنا از اسپانیا برود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار