20/04/2024

اطلاع رسانی بهتر به طرفداران تنیس با نرم افزار جدید ATP Tour

  • توسط محمد رضا شیری
  • 10/12/2019
  • 0

با انتشار رسمی نرم افزار تنیس برای تلفن همراه، طرفداران تنیس مردان راحت تر از قبل در جریان مسابقات و چالش های این ورزش قرار می گیرند. این برنامه با نام «ATP Tour» که با همکاری اینفوسیس (Infosys) برای گوشی های اندروید و آی اُ اس منتشر شده است، برای دسترسی داشتن به نتایج زنده، رده بندی ها، اخبار، فیلم بازی ها و با قابلیت مشخص کردن بازیکن و مسابقۀ مورد علاقۀ طرفداران طراحی شده است.

به علاوه با ویژگی تنظیم اعلان ها این نرم افزار می تواند هنگام شروع بازی بازیکن خاص و یا اتمام آن را اعلام کند و به محض انتشار فیلم یا یک خبر جدید به مصرف کنندۀ خود خبر دهد. این برنامه توسط شعبۀ لندن اینفوسیس با نام بریلینت بیسیکس (Brilliant Basics) پشتیبانی می شود.

« باعث خرسندی ماست که اعلام کنیم برنامۀ ATP Tour به طور رسمی بهره برداری شده است. این برنامه طرفداران مارا قادر می کند تا از سراسر جهان در جریان مسابقات و اخبار بازیکنان قرار بگیرند. ما ههمچنان بر مبنای گسترش ارتباط بیشتر با طرفداران و گسترش سیستم های تکنولوژی هستیم که اطلاع رسانی آسان تر از قبل پیش برود.» کریس کرمود، مدیر اجرایی و رئیس سازمان تنیس.

«در حال حاضر همکاری ما سازمان تنیس وارد پنجمین سال خود شده است و ما بسیار خرسند هستیم تا این جابجایی دیجیتالی اخبار را ادامه دهیم. این برنامه با بهترین سیستم دیجیتالی و اصول طراحی فراهم شده است و کاملاً طرفدار محور است. این امر با تعهدات کلی ما به ورزش پیوند خورده است ، و اشتیاق ما به تنیس و فناوری را برای تجسم مجدد این ورزش برای بازیکنان و هواداران به طور یکسان ترکیب می کند.» پرَوین راُ، مدیر اجرایی شرکت اینفوسیس.

نرم افزار رسمی تنیس

ویژگی های این نرم افزار

* نتایج زندۀ تمامی بازی ها و مسابقات تنیس

* پایگاه خبر رسانی قابل تنظیم برای بازیکن یا مسابقۀ خاص با قابلیت دسترسی سریع به جدیدترین اخبار روز

* بیوگرافی دقیق بازیکنان، اطلاعات بازی ها

* برنامه های روزانۀ بازی ها و نتایج آن ها

* رتبه بندی رسمی سازمان تنیس

* جدیدترین اخبار و ویدئوهای مربوط به بازی ها یا بازیکنان

* تقویم کامل مسابقات

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار