29/03/2024

تونی نادال: تماشاگران در یو اس اوپن نباید نواک جوکوویچ را هو می‌کردند

  • توسط مینا
  • 08/09/2019
  • 0

تونی نادال به هو شدن نواک جوکوویچ در اوپن آمریکا واکنش نشان داد. وی معتقد است که نباید این رفتار با مرد شماره یک دنیای تنیس می‌شد.

واکنش عموی رافائل نادال به هو شدن نواک جوکوویچ

در یکی از ستون‌های نشریه El Pais، عموی رافائل نادال یعنی تونی نادال درباره هو شدن نواک جوکوویچ بعد از کناره‌گیری از بازی با استانیسلاو واورینکای سوئیسی نوشت:

شما باید شرایط را درک کنید؛ در آن زمان نواک جوکوویچ تورنمنت را ترک می‌کرد و در نتیجه شانس بالایش برای قهرمانی در این مسابقات را از دست رفته می‌دید. برخی از تماشاگران رفتار درستی نکردند.

نواک جوکوویچ ، مرد شماره یک دنیای تنیس و مدافع عنوان قهرمانی یو اس اوپن از دور سوم با مصدومیت شانه‌اش دست و پنجه نرم می‌کرد و سرانجام در ست سوم دیدار با استانیسلاو واورینکا، در حالی‌که دو ست قبلی را با نتایج ۶-۴ و ۷-۵ باخته بود و در آن ست هم ۲-۱ عقب بود، از بازی‌ها کناره‌گیری کرد.

نواک جوکوویچ

تونی همچنین به یکی از بحث‌های داغ این تورنمنت پیروی راجر فدرر و بازی‌های نیمه نهایی پرداخت:

راجر فدرر در طول تورنمنت پیشرفت خوبی کرد و عملکرد ضعیفش در بازی‌های ابتدایی را ارتقا بخشید. بهترین بازی او را در برابر دیوید گوفین بلژیکی دیدیم؛ او با نتایج ۶-۲، ۶-۲ و ۶-۰ به پیروزی رسید و در دیدار پنج سته دور بعدش مقابل گریگو دیمیتروف شکست خورد. بی شک گریگور تنیسوری توانا و خوش تکنیک است اما در هفت مصاف قبلی‌اش با راجر پیروز نشده بود و سال خوبی هم سپری نکرده بود. به یاد دارم اولین بار او را در تورنمنت روتردام دیدم و با خودمان فکر می‌کردیم که مرد شماره یک آینده دنیای تنیس است اما به اندازه کافی باثبات نبود، هرچند هنوز هم درخشان است. بنابراین اگر او را در فینال می‌دیدم هم متعجب نمی‌شدم.

تونی در پایان درباره دیدار نیمه نهایی رافائل نادال و متئو برتینی نیز اظهار داشت:

هرچند که برابر دنیل مدودف جوان که از ابتدای مسابقات شانس بالایی برای حضور در مراحل پایانی داشت، حرفی برای نداشت. او تنیسور کاملی است در حالی‌که تا چند وقت پیش کسی از او حرفی نمی‌زد و تنها با تنیسورهای جوان‌تر از خودش مقایسه می‌شد. در دیگر دیدار نیمه نهایی هم رافائل نادال کار سختی برای صعود به فینال نداشت؛ گرچه برتینی، مرد شماره ۲۴ دنیای تنیس سروهای پرقدرت و فورهندهای سریعی می‌زند اما نادال از تجربه‌اش استفاده کرد و برای پنجمین بار به فینال یو اس اوپن رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار