20/04/2024

نواک جوکوویچ تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت؛ پایان فصل برای مرد صرب؟

  • توسط محمد رضا شیری
  • 12/09/2019
  • 0

نواک جوکوویچ مرد شماره یک حال حاضر تنیس مردان جهان به احتمال زیاد طی روزهای آتی شانه خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد. اتفاقی که ممکن است روند درمانی آن باعث شود تا جوکوویچ ادامه فصل ۲۰۱۹ تنیس را از دست بدهد.

شاید سال ۲۰۱۹ برای نواک جوکوویچ به پایان برسد!

نواک در حالی در رقابت های US OPEN با شکست برابر استانیسلاو واورینکا از دور رقابت ها کنار رفت که به دلیل آسیب دیدگی در میانه ست سوم مجبور به انصراف از مسابقه شد. حالا گزارش ها حاکی از آن است که شدت آسیب دیدگی شانه جوکوویچ بیش از حد انتظار است و ممکن است همین موضوع باعث شود تا فصل ۲۰۱۹ خیلی زود برای وی به پایان برسد.
نواک جوکوویچ-ستاره تنیس

این اتفاقات در حالی رخ داده است که نواک جوکوویچ پیش از این معتقد بود مصدومیتش جدی نیست و اعلام کرده بود در حال آماده سازی برای مسابقات مهم آینده است. وی در این خصوص گفته بود:

فصل هنوز تمام نشده است. بلکه فقط این گرند اسلم ها است که به پایان رسیده است. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنوز تورنومنت های بزرگی تا پایان فصل پیش رو است.

با این حال اگر فصل برای نواک به پایان برسد می توان انتظار داشت که رافائل نادال بتواند فصل را بدون دردسر در صدر جدول رده بندی تنیس مردان به پایان برساند. جوکوویچ در حال حاضر دارای ۹۸۶۵امتیاز است و نادال فقط با کسب ۶۴۰ امتیاز می تواند به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در صورتی که وی نتواند در ادامه فصل به میدان برود پنج تورنومنت مهم را از دست خواهد داد که در بین این رقابت ها مسترز های ۱۰۰۰ امتیازی شانگهای و پاریس نیز به چشم می خورد.

جوکوویچ ۳۲ ساله در سال ۲۰۱۹ موفق به فتح دو گرند اسلم در ویمبلدون و اوپن استرالیا شد و در رقابت های مسترز نیز در مادرید به قهرمانی رسید. این در حالی است که وی در فینال مسترز رم نیز برابر رافائل نادال تن به شکست داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار