19/04/2024

کریستینا ملادنوویچ به یک چهارم نهایی اوپن ژنگژو راه یافت

  • توسط سروش
  • 13/09/2019
  • 0

کریستینا ملادنوویچ موفق شد در دیداری تمام فرانسوی در دور دوم اوپن ژنگژو طی یک ساعت و ۴۱ دقیقه با نتایج ۷-۵ و ۶-۲ مقابل شانس هشتم قهرمانی یعنی کارولین گارسیا به پیروزی برسد.

صعود کریستینا ملادنوویچ به دور بعد تنیس ژنگژو

این دومین شکست فصل گارسیا از کریستینا ملادنوویچ محسوب می‌شود؛ کریستینا پیش از این در ماه می و در دور اول تورنمنت رم موفق شد با نتایج ۶-۱ و ۶-۲ کارولین را شکست دهد. کریستینا ملادنوویچ حالا در تورنمنت‌های امسال شش بار به یک چهارم نهایی صعود کرده و امیدوار است برای اولین بار بعد از تورنمنت سنت پترزبورگ ۲۰۱۸ به نیمه نهایی یک تورنمنت صعود کند. گارسیا هم بعد از حضور در تورنمنت مایورکا، در هفت تورنمنت متوالی‌ موفق به پیروزی در دو بازی پیاپی نشده است. در ست اول بازی هر دو بازیکن عملکرد خیلی خوبی داشتند و شاهد دیداری نزدیک بین این دو بودیم. در ابتدا این گارسیا بود که به کمک فورهندهای خوبش از برک شدن گریخت و سپس کریستینا ملادنوویچ را در گیم سروش برک کرد تا نتیجه بازی ۲-۰ شود. با این حال ملادنوویچ به بازی برگشت و با پیروزی در چهار گیم بعدی این ست نتیجه را ۴-۲ کرد. استراتژی گارسیا حمله به بک‌هندهای بی‌رحمانه ملادنوویچ بود، اما بانوی شماره ده سابق دنیای تنیس در بخش‌های مختلف بازی توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت و نشان داد که قدرت بیشتری نسبت به گارسیا دارد.

کریستینا ملادنوویچ

گارسیا که قهرمانی در تورنمنت ناتینگهام را هم در کارنامه دارد، نتوانست کنترل اشتباهاتش را به دست گیرد و در ست نخست بازی مجموعاً ۲۱ بار خطا کرد و ۱۱ ضربه وینر هم زد. با این وجود او هم در این ست به بازی برگشت و با بردن سه گیم متوالی نتیجه را ۵-۴ به سود خودش کرد. هرچند ملادنوویچ بود که در اواخر ست اول سرویس‌های غیرقابل بازگشتی به زمین گارسیا فرستاد و موفق شد با پیروزی در ۴ گیم پایانی این ست سرانجام با نتیجه ۷-۵ در ست اول برنده شود. در ست دوم هم ملادنوویچ ۲۶ ساله با استرس کمتری بازی‌اش را به حریف ۲۵ ساله‌اش دیکته کرد. گارسیا آخرین مقاومتش را در گیم سومِ ست دوم انجام داد، جایی که از دبل برک شدن توسط ملادنوویچ گریخت. هرچند که کریستینا ملادنوویچ در پنجمین برک پوینت گیمش موفق به شکست کارولین شد و در ادامه کار سختی برای شکست هم وطنش در این ست نداشت و با نتیجه ۶-۲ در ست دوم هم به پیروزی رسید و کار گارسیا را یکسره کرد. بانوی شماره ۴۹ دنیای تنیس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برندۀ دیدار الینا اسویتولینا بانوی شماره دوی جهان و یولیا پوتینتسوا می‌رود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار