16/04/2024

نکات تنیس بازی برای برنده شدن بیشتر مسابقات تنیس

  • توسط مریم
  • 27/06/2019
  • 0
نکات بازی تنیس

نکات بازی تنیس فراتر از تکنیک و ضربه است، اما تمرکز بر استراتژی تنیس است. این نکات بازی تنیس را برای زرادخانه تاکتیک تنیس خود استفاده کنید.

برای تنیس بازی چیزهای خیلی بیشتری از تلاش ساده برای ضربه زدن به توپ از روی تور وجود دارد.

اگر شما بازی می کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید و چیزهای زیادی را نادیده بگیرید.

یک مورد در آن دسته اول، نحوه مدیریت یک بازی است. و برای این، شما نیاز به برخی از راهنمایی های بازی تنیس دارید. به منظور این مقاله، فرض می شود که شما در همان سطح استعداد در حال بازی کردن هستید.

اگر شما در برابر یک حریف که چند سطح بالاتر از شماست بازی می کنید، تمام نکات بازی تنیس در جهان هم به شما کمک نمی کند. اگر تمام استراتژی ها را در سر خود داشته باشید، باز هم به شما کمک نخواهد کرد اگر سرعت حریف 40 مایل در ساعت سریعتر از آنچه تا به حال دیده اید باشد و ضربه ها شما را مانند رعد و برق رها می کند.

چنین مسائلی می تواند تا حدودی مفید باشد تا به شما نشان دهد که چقدر  باید دو سطح را پیش ببرید، اما اغلب اوقات آنها کمی خوب عمل می کنند. آنها به سادگی شما را خنثی می کنند و اعتماد به نفس شما را کم می کنند. بنابراین بسیار مهم است که نکات بازی تنیس را تمرین کنید.

چرا نکات بازی تنیس را تمرین کنیم؟

daria kasatkina

به همین ترتیب، اگر با کسی که خیلی ضعیف تر از شماست بازی می کنید، پس شما  بیش از حد به نکات بازی تنیس  برای رسیدن به پیروزی نیاز ندارید. می توانید به سادگی یک بازی تنهایی را انجام دهید، به هدف خود خاتمه دهید، تماس مستقیم با تمام ضربه های خود داشته باشید و از پیروزی اطمینان حاصل کنید.

نه، این مجموعه از نکات بازی تنیس برای زمانی است که با هم سطح خود بازی می کنید، مخصوصا کسی که کمی بهتر از شما است. به این دلیل است که این راهنمایی ها ممکن است به شما کمک کند که یک یا دو یا پنج بازی را ببرید و شما را قادر به پیروزی در مسابقه میکند. . دوستان من این چیزی است که  استراتژی می تواند برای شما انجام دهد.. بیایید درباره این نکات بازی تنیس بیشتر بدانیم.

بیایید استراتژی خود را به سه بخش تقسیم کنیم: خطر کم، خطر متوسط ​​و خطر بالا.

نکات خطر متوسط تنیس

بیایید چند لحظه از نکات بازی تنیس با خطر متوسط صحبت کنیم. خطر متوسط ​​سطحی از خطر است که شما به طور معمول بازی می کنید. به این معناست که شما سعی ندارید توپ را از روی شبکه بیرون بکشید، شما در واقع تلاش می کنید آن را به گونه ای تنظیم کنید که  به عکس العمل های حریف خود پاسخ دهید. به عنوان مثال، اگر او به یک توپ کوچک ضربه بزند، شما به سمت تور می روید و سعی می کنید ضربه ای به آرامی به یک گوشه بزنید، کنار تور بمانید و در انتظار بازگشت ضعیفی از توپ باشید. به همین ترتیب، یک بازی خطر متوسط، برنامه ای برای بازگشت سرویس دوم با فضای بیشتر یا زاویه یا هر دو خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که این ضربه را با عجله نزنید،گاهی اوقات برنامه های گوناگونی وجود دارد و بازی به حد کافی نمی تواند مرگبار باشد. با این حال، تنیس یک بازی روان است، و شما نیاز دارید تا  به آنچه حریف تان انجام می دهد پاسخ دهید. آیا او دارای ضعف ضربه با پشت دست است؟ سپس در یک نقطه ریسک متوسط ​​در بازی، توپ را به سمت عقب حرکت می دهید و هنگامی که حریف خود را بیش از حد به سمت جلوی زمین می بینید، یک ضربه گاه به گاه به طرف جلو می اندازد توپ را به سمت دستی که ضعف دارد میزنید.

تنیس خطر متوسط، ​​تنیس هوشمند است، در ضربه های خود اعتماد به نفس داشته باشید، در سرویس ها  قاطع باشید، گرفتن آنچه که حریف تان به شما می دهد، محاسبه خطر در بازی خودتان در حال حاضر و پس از آن، اما هیچ خطرات عمده ای وجود ندارد.

به عبارت دیگر، اگر قصد ارزیابی خطوط را ندارید، توانایی کنترل این کار را هم نخواهید داشت.

با این حال، شما  قصد ندارید به سادگی به عنوان یک سد انسانی عمل کنید و سعی کنید توپهایی را که به طرف شما از شبکه زده شده اند بازیابی کنید.

نکات بازی تنیس بر اساس مسابقات قبلی

maria sharapova

شما با توجه به مسابقات قبلی و دستورالعمل ها، برنامه ای در ذهن خود دارید که شامل موارد زیر است:

توپ کوچک= به کنار تور بروید و در یک موقعیت آماده باشید؛

ضربه عمیق، بالا به عقب = یک تکه از شما؛ حریف به تور  می رسد. = یا ضربه عبور می کند یا خیر، بسته به جایی که شما هستید، آنچه که قادر به ضربه و سطح آمادگی  جسمانی حریف تان است. تنیس خطر متوسط ​​باید در تمام مقادیر برابر با ارزش باشد و در بیشتر موارد زمانی که شما فقط یک امتیاز را از دست داده اید. این بدان معنی است که تنیس با ریسک متوسط ​​و معمولی ​​باید در 0-0، 0-15، 15-0، 15-15، 15-30، 30-15 و 30-30 بازی شود. همانطور که می بینید، بسیاری از امتیازات ممکن از این رده خارج شده اند. همانطور که ما با نکات بازی تنیس خود ادامه می دهیم.

نکات بازی تنیس کم خطر

nikoloz basilashvili

تنیس کم خطر باید زمانی که شما یا چندین امتیاز از دست دادید یا به پیروزی در طول بازی نزدیک میشوید اتخاذ شود. شما باید بازی تنیس کم خطر را زمانی که میخواهید حریف تان امتیاز بدست آورد، بازی کنید. این یک وضعیت تا حدودی دفاعی است، اما نه کاملا.

شما در طول این توالی به سادگی نمی توانید به جلو حرکت کنید. شما در حال تلاش برای ضربه زدن به خطوط نیستید و یا سریع ترین سرویسی را که تا کنون انجام دادید می زنید. تنیس کم خطر باید برای تداوم تجمع ها استفاده شود و حریف خود را به اشتباه متقاعد کند، که فرض کند که در سطحی است که در آن اشتباه رخ می دهد و بی تاب  شود و امتیازگیری طولانی تر شود.

برای مثال، هنگامی که شما 0-30 هستید، باید به محل استراحت خود بروید و بعد به بازی بازگردید.

این یک زمان برای تنیس کم خطر است.

کار کردن امتیاز- نکته مهم تنیس بازی

با حریف خود کمی کار کنید تا امتیاز بعدی را بدست آورید، زیرا اگر شما حرکت خود را تسریع نکنید، به زودی 0-40 و به همین خوبی آن بازی به پایان خواهد رسید. لازم نیست بازی را در 0-30 بپذیرید.

حتی اگر دو اشتباه وحشتناک ناخواسته را برای رسیدن به این امتیاز انجام داده باشید، یک نفس عمیق بکشید، آنها را از ذهن خود بیرون بکشید و قول بدهید که با حریف خود به سختی کار کنید تا امتیاز بعدی را به دست آورید. به شکست فکر نکنید. بر روی بازگشت به بازی و گرفتن امتیاز بعدی تمرکز کنید. در 15-30، شما می توانید به تنیس خطر متوسط ​​برگردید. به همین ترتیب، زمانی که شما در یک بازی تنگاتنگ قفل شده اید، تمرین تنیس کم خطر را انجام دهید، زمانی که نمره 30-40، 40-30، چه بد شانسی باشد چه مزیت، با توجه به اینکه چه مدت زمانی دارید بازی میکنید.

اگر در یک بازی نحس مبارزه کرده اید و حدود 10 دقیقه رفته است، می توانید بازی را زمانی که شانس دارید فیصله دهید. با این حال، در اکثر موارد دیگر، هنگامی که بازی نزدیک به پایان خود است، تنیس کم خطر را بازی کنید و حریف خود را وادار کنید به نفع شما  ضربه بزند. اگر او دو ضربه شگفت انگیز برای رفتن از افت به پیروزی بزند، کلاه خود را برای او کج کنید. در اکثر موارد، با این حال، همان طور که حریف شما  سخت تر و سخت تر برای به دست آوردن یک امتیاز تلاش میکند، شانس او برای ​​یک خطای ناخواسته افزایش می یابد. از تنیس کم خطر استفاده کنید اگر امتیاز به شدت در وضعیت غیر دلخواه شما باشد یا بازی دقیقا متضاد و نزدیک به نتیجه آن باشد.

نکات مهم تنیس خطر بالا

federer

ما این دسته از تنیس با خطر بالا را در این مجموعه ای از نکات بازی تنیس می گذاریم. بازی تنیس با خطر بالا می تواند سرگرم کننده ، و نوعی ترشح آدرنالین باشد و جوانب مثبت آن همواره مورد توجه است. برای شما، بازیکن تنیس یا باشگاه، تنیس با خطر بالا باید زمانی که شما یک پیش افت بزرگ در یک بازی داشته باشید یا مایل به پایان دادن به یک بازی ظاهرا بی پایان باشید نیاز است. هنگامی که شما 30-0، 40-0، 40-15 هستید، می توانید خطر را بپذیرید، زیرا به شما آسیب نمی رساند. . در حقیقت، این زمان عالی برای ریسک بیشتر است زیرا خطر بالا = پاداش بالا.

خطر بالا می تواند کمی بیشتر در خدمت شما قرار داده شود یا به طور خاص به “T.” این می تواند ضربه خالص پس از سرویس خود و تکان دهنده دشمن شما باشد. . این می تواند هر تعداد ضربه و در کل تهاجمی باشد. هنگامی که شما یک تقدم بزرگ دارید یا به سادگی می خواهید بازی را متوقف کنید که روی آن متمرکز شده است، یک حرکت خطرناک را امتحان کنید. ارزش شوک به تنهایی می تواند شما را به امتیاز برساند. اگر آن پرتاب را از دست دادید، هیچ مشکلی نیست.  هنوز یک تقدم یک یا دو امتیازی دارید.

از نکات بازی تنیس برای تنیس بهتر استفاده کنید

اینکه چگونه در هر بازی، بازی میکنید می تواند راه زیادی برای برنده شدن بیش از سهم عادلانه خود در بازی ها داشته باشید. با استفاده از این راهنمایی های بازی تنیس، شما می توانید به برخی از بازیکنان که ماهر تر از شما هستند ضربه بزنید. شما کشف خواهید کرد که هر چه بیشتر در بازی ها و در مسابقه بچرخید، حریف خود را بیشتر ناامید می کنید. همانطور که تنیس کم خطر را در زمان مناسب تمرین می کنید، شما به بازی ها باز می گردید و بسیاری از آنها را میگیرید. به طور مشابه، وقتی شما خطرهایی را قبول میکنید وقتی تقدم های شما زیاد میشود ، بازی ها را سریعتر میبرید و انرژی خود را برای بازی های مشابه هم تراز می کنید. با استفاده از این راهنمایی های بازی تنیس ممکن است شما را قهرمان باشگاه تان نکند، اما مطمئن باشید که بازیکنانی را شکست میدهید که تا به امروز عادت به شکست نداشته اند.

تکنیک تنیس خود را بهبود بخشید.اگر می خواهید مانند PROS بازی کنید، باید بازی داشته باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار