24/04/2024

هسیه سو وی با کامبک برابر موگوروسا به دور بعد اوپن پن پاسیفیک راه یافت

  • توسط مینا
  • 18/09/2019
  • 0

هسیه سو وی از چین تایپه در اوپن پن پاسیفیک ۲۰۱۹، با انجام یک بازی دیدنی موفق شد در برابر گاربینیه موگوروسای اسپانیایی، بانوی شماره یک سابق تنیس جهان، با نتایج ۳-۶، ۷-۶ و ۶-۱ به پیروزی برسد.

صعود هسیه سو وی

هسیه سو وی در این دیدار موفق شد دومین پیروزی‌اش را در دور دوم این رقابت‌ها برابر رنکینگ ۲۶ جهان، یعنی موگوروسا به دست بیاورد. او قبلا قهرمان دو دوره گرند اسلم‌ها را در مسابقات اوپن استرالیای ۲۰۱۸ شکست داده بود. موگوروسا در آن زمان رنکینگ سه جهان را در اختیار داشت. هسیه سو وی پس از این مسابقه به خبرنگاران گفت:

می‌دانم که هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد زیرا ما تقریبا در پایان سال هستیم. من فقط می‌خواهم که آرامش بیشتری داشته باشم و بیشتر بازی کنم. برخی اوقات در ابتدای ریتم بازی را از دست می‌دهم، بنابراین برای بدست آوردن ریتمم، باید بازی‌های بیشتری را انجام بدهم.

پس از گذشت بیش از دو ساعت بازی، هسیه اولین برد خود را پس از چهار بار حضور در این مسابقات بدست آورد. هسیه بازی را با ۲۶ ضربه وینر (بدون بازگشت) به پایان رساند در حالی‌که موگوروسا ۲۹ ضربه وینر زد. با این حال او شش خطا کمتر از رقیب اسپانیایی خود داشت. این بازیکن چین‌تایپه‌ای ۶۰ درصد از امتیازاتش را از سروهای دوم موگوروسا به دست آورد. موگوروسا در این دیدار فقط به یک امتیاز برای پیروزی نیاز داشت. علاوه بر این او موفق شد شش بار حریفش را برک کند و شش بار هم امتیاز سرویس در مقابل رقیبش به دست آورد. این تنیسور اسپانیایی از زمان پیروزی‌اش در مرحله سوم مسابقات رولاند گاروس در مقابل الینا اسویتولینا، هیچ پیروزی‌ای را بدست نیاورده است.

هسیه سو وی

هسیه سو وی افزود:

در ست اول، موگوروسا به سختی به توپ ضربه می‌زد و من انتظار چنین بازی‌ای را نداشتم. من در تلاش بودم تا راهی برای بازگشت به بازی پیدا کنم. در ست دوم من کمی ریتم و پایداری بیشتری به دست آوردم. این به من خیلی کمک کرد که وارد فضای مسابقه شوم و گیم‌های بیشتری را ببرم.

هسیه سو وی در دور دوم به مصاف الیس مرتنز از بلژیک خواهد رفت. کسی که در تورنمنت پیشینش موفق شده بود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات یو اس اوپن صعود کند. او موفق شده تا در مرحله قبل وایتنی اوسیگوئه از آمریکا را شکست بدهد. موگوروسا خیلی زود هسیه سو را برک کرد اما این تنیسور چینی به بازی برگشت و موفق شد با بک‌هندهای خوبش نتیجه کار را ۳-۳ برابر کند. موگوروسا در این ست دو بار دیگر هسیه را برک کرد تا با نتیجه ۶-۳ برنده ست آغازین بازی باشد. بازی در ابتدای ست دوم نزدیک دنبال می‌شد اما هسیه سرانجام در گیم چهارم بر شد. بعد از آن در هر سه گیم بعدی هم دو تنیسور یکدیگر را برک کردند تا حساب کار ۴-۳ به یود موگوروسا شود. موگوروسا نتیجه بازی را ۶-۵ هم کرد و با وجود ست پوینت در آستانه شکست هسیه سو بود اما این تنیسور چینی به بازی برگشت و با نتیجه ۷-۶ برنده این ست شد. در ست سوم بازی هم موگوروسا علیرغم پیروزی در گیم نخست اما در شش گیم بعدی شکست خورد تا هسیه سو وی ، برنده این نبرد جذاب و دیدنی باشد و به راهش در اوپن پن پاسیفیک ادامه دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار