26/04/2024

آندره روبلف برای رسیدن به مرحله دوم تنیس اوپن سن پترزبورگ کار سختی داشت

  • توسط مینا
  • 18/09/2019
  • 0

آندره روبلف ، سه شنبه شب مجبور شد برای رسیدن به جایگاهش در مرحله دوم مسابقات اوپن سن پترزبورگ سخت تلاش کند. در حالی که او یک ست از ایلیا ایواشکا عقب افتاده بود با نتایج ۴-۶، ۶-۰، ۶-۴ به پیروزی رسید.

پیروزی آندره روبلف

آندره روبلف از زمانی که به مرحله چهارم مسابقات یو اس اوپن رسید و در همان مرحله از دور رقابت‌های نیویورک کنار رفت، دیگر در هیچ میدانی حاضر نشده بود. سید پنجم مسابقات مسابقات اوپن سن پترزبورگ در ست سوم و زمانی که ۳-۴ از رقیب عقب بود موفق شد سه گیم پیاپی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا برنده این دیدار لقب بگیرد. آندره روبلف با این پیروزی رکورد خود در مسابقات امسال تور ATP را به ۲۳ پیروزی و ۱۴ شکست ارتقا داد. آندره روبلف که با این کامبک از سومین شکست خود در مرحله اول این رقابت‌های ATP ۲۵۰ امتیازی گریخت، آندره روبلف باید در دیدار بعد به مصاف ریکارداس برانکیس برود تا جایگاه خود در میان هشت بازیکن برتر مسابقات را پیدا کند. برانکیس ۸۱ درصد از امتیازات سرویس اول خود را به‌دست آورد تا در برابر دودی سلا با نتایج ۶-۳، ۶-۰ به برتری برسد. این دیدار تنها شصت و سه دقیقه طول کشید.

آندره روبلف

روبلف و برانکیس برای اولین بار در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. روبلف پیش از این در سینسیناتی راجر فدرر را شکست داده بود و در فلاشینگ میدوز نیویورک هم استفانوس تسیتسیپاس را از دور مسابقات حذف کرده بود. در مسابقات سن پترزبورگ هم روبرتو کاربالس بائنا موفق شد قهرمان سال ۲۰۱۲ این رویداد یعنی مارتین کلیزان را با نتایج ۶-۲، ۷-۵ از پیش رو بردارد و به مرحله دوم برسد. این تنیسور ۲۶ ساله پس از جدالی که ۸۹ دقیقه طول کشید، موفق شد کلیزان را پس از یازده بازی در سن پترزبورگ شکست دهد. بائنا برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات باید برابر روبرتو برتینی قرار بگیرد. اوژنی دونسکوی نیز در مرحله دوم به مصاف هم‌وطن خود و سید برتر مسابقات یعنی دنیل مدودف خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار