20/04/2024

کارولین وزنیاکی: شروع آرامی در دور اول اوپن آمریکا داشتم

  • توسط سروش
  • 30/08/2019
  • 0

کارولین وزنیاکی ، بانوی شماره یک سابق دنیای تنیس و شانس نوزدهم قهرمانی در یو اس اوپن امسال در دور نخست این رقابت‌ها برابر وانگ یافان با نتایج ۱-۶، ۷-۵ و ۶-۳ به پیروزی رسید.

توضیحات کارولین وزنیاکی در خصوص پیروزی در دور اول

کارولین وزنیاکی طی مصاحبه‌ای گفت:

به نظرم او خیلی خوب بازی را آغاز کرد و در عوض من شروع آرامی داشتم. حس می‌کنم شروع بدی نداشتم اما در ست نخست، مقابله با ضربات او برایم آسان نبود. در پایان این ست، نفس عمیقی کشیدم و با خودم گفتم که خوبه، حالا برای بهتر شدن در ست دوم هر کاری که لازم باشد می‌کنم.

کارولین وزنیاکی موفقیت‌های بزرگی در نیویورک به دست آورده و پیش از این دو بار در یو اس اوپن فینالیست هم شده است. وی افزود:

فکر می‌کنم این تورنمنتی است که من هرساله از حضور در آن لذت می‌برم. ۱۰ سال پیش برای اولین بار به فینال یو اس اوپن رسیدم و حالا زمان زیادی از آن روزها می‌گذرد.

کارولین وزنیاکی

کارولین وزنیاکی همچنین درباره این بازی گفت:

به نظرم در ست دوم و سوم هر دوی ما به خوبی بازی کردیم. به ویژه در ست سوم شاهد رالی‌های زیادی بودیم که همۀ آن‌ها بسیار طولانی شد. با این وجود من از شکل به پایان رسیدن این بازی بسیار خوشحالم.

او در دور بعدی با دنیله کالینزی رو به رو می‌شود که به نیمه نهایی اوپن استرالیای امسال رسیده و در دور اول یو اس اوپن با نتایج ۶-۳، ۴-۶ و ۶-۴ پولونا هرکوگ را شکست داده است. وزنیاکی درباره حریف آینده‌اش گفت:

او تنیسوری است که بسیار تهاجمی بازی می‌کند و می‌خواهد در همان ابتدای کار بازی را به دست گیرد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در بازی بعدی‌ام رعایت کنم، بازی‌خوانی و برگشت دادن توپ‌های او می‌باشد.

وزنیاکی با مصدومیت‌های امسالش از جمع ۱۰ تنیسور برتر جهان خارج شد. او در این فصل تا دور سوم اوپن استرالیا پیش رفت، در دور اول اوپن فرانسه به ورونیکا کودرمتووا باخت و در ویمبلدون هم با شکست مقابل ژانگ شوای در دور سوم، از این رقابت‌ها حذف شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار