26/04/2024

کوکو گوف ۱۵ ساله کار خود را با پیروزی در مسابقات اوپن آمریکا آغاز کرد

  • توسط سروش
  • 28/08/2019
  • 0

کوکو گوف شگفتی ساز رقابت‌های گرند اسلم ویمبلدون توانست در اولین بازی خود در مسابقات یو اس اوپن نیز خوش بدرخشد و این بازی‌ها را با برد شروع کند.

صعود کوکو گوف به دور دوم اوپن آمریکا

کوکو گوف ۱۵ ساله که چند ماه پیش توانسته بود با پیروزی برابر ونوس ویلیامزِ سرشناس در بازی نخست خود و همچنین صعود به دور یک چهارم پایانی مسابقات ویمبلدون، نامی برای خود در دنیای تنیس دست و پا کند، در نخستین بازی خود در آخرین گرند اسلم فصل نیز با دست پُر از میدان مسابقه خارج شد. کوکو گوف که به «کوکو» مشهرو است، در آخرین ساعات دومین روز برگزاری رقابت‌های یو اس اوپن ۲۰۱۹ در بخش زنان، موفق شد مقابل آناستازیا پُتاپووا از روسیه با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد تا به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند. در این دیدار که بالای دو ساعت به طول انجامید، کوکو گوف که در رده ۱۴۰ دنیا قرار دارد توانست با نتایج ۳-۶، ۶-۲ و ۶-۴ برابر پُتاپووایِ ۱۸ ساله که در جایگاه ۷۲ جهان ایستاده است، به برتری برسد. حضور این دو تنیسور جوان، رکورد جالبی را نیز در فلاشینگ مدوزِ نیویورک رقم زد. سن این دو تنیسور به روی هم به ۳۳ سال می‌رسد و بدین ترتیب آن‌ها به جوان‌ترین و کم سن و سال‌ترین تنیسورهایی در مسابقات یو اس اوپن تبدیل شدند که در یک بازی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند.

کوکو گوف

کوکو گوف که سابقه قهرمانی در اوپن فرانسه و نایب قهرمانی در یو اس اوپن آمریکا را در بخش جوانان دارد، در اوایل ماه جاری نیز توانسته بود در بخش دوبل مسابقات سیتی اوپن واشینگتن به همراه کتی مک‌نالی به مقام قهرمانی بخش دوبل زنان نیز دست یابد. این اولین قهرمانی حرفه‌ای کوکو در تورنمنت‌های تنیس WTA به حساب می‌آید و حال او به دنبال افتخارآفرینی در آوردگاه بزرگتری همچون مسابقات یو اس اوپن می‌باشد. کوکو گوف همچنین به همراه کتی مک‌نالی با دریافت وایلد کارت از سوی مسئولین برگزاری مسابقات یو اس اوپن می‌توانند در بخش دوبل این رقابت‌ها نیز به میدان بروند. گفتنی است در دور دوم مسابقات یو اس اوپن، در روز پنج شنبه گوف برای صعود به دور سوم باید به مصاف تیمئا بابوس از مجارستان برود. این تنیسور ۲۶ ساله مجارستانی در دور نخست موفق به پیروزی مقابل کارلا سوارز ناوارو از اسپانیا شده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار