24/04/2024

مسابقات تنیس سیتی اوپنِ واشینگتن؛ صعود کایل ادموند به دور یک چهارم

  • توسط سروش
  • 03/08/2019
  • 0
کایل ادموند

رقابت های تنیس ۵۰۰ امتیازی سیتی اوپن در شهر واشینگتنِ آمریکا در حال برگزاری است و تنیسورهای حاضر در این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه و در مرحله یک هشتم با هم به رقابت خواهند پرداخت. کایل ادموند توانست به دور بعد صعود کند.

صعود کایل ادموند به دور یک چهارم تنیس واشینگتن

در مهم ترین دیدار برگزار شده از این مرحله، کایل ادموند نفر ۳۴ برترین تنیسورهای دنیا برابر جو ویلفرد تسونگا با رنکِ جهانی ۷۰ قرار گرفت که در پایان این کایل ادموند بود که توانست با حساب ۲-۱ پیروز این جدال تماشایی گردد. کایل ادموند ست نخست این بازی را با نتیجه ۴-۶ به تسونگا واگذار نمود، اما در دو ست بعدی توانست کنترل بازی را در اختیار خود بگیرد و با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ به پیروزی برسد تا در جمع هشت تنیسور برتر این رقابت ها قرار گیرد.

کایل ادموند در دور بعد و در روز جمعه به مصاف پیتر گوجوزیک از آلمان خواهد رفت. تنیسور ۳۰ ساله آلمانی در دور یک هشتم موفق به پیروزی ۲-۰ برابر الکس دی مینوری شده بود که چند روز قبل فاتح مسابقات آتلانتا شده بود. گوجوزیک با نتایج ۶-۳ و ۷-۶ (۸-۶) مقابل دی مینور به پیروزی رسید تا همان طور که گفته شد در مرحله یک چهارم پایانی مقابل ادموند بریتانیایی قرار گیرد.

کایل ادموند

از مرحله یک شانزدهم نهایی، اما یوشیهیتو نیشیوکا از ژاپن برابر داوید گوفین از بلژیک قرار گرفت که تنیسور ژاپنی دست به کار بزرگی زد و توانست با پیروزی برابر حریف قدرتمند اروپایی خود، به مرحله یک هشتم صعود کند تا در این مرحله و برای صعود به دور یک چهارم به مصاف نیک کیریوس از استرالیا برود. نیشیوکایِ ۲۳ ساله موفق شد با حساب ۲-۱ و با نتایج ۶-۷ (۵-۷)، ۶-۲ و ۷-۶ (۷-۵) مقابل گوفین به پیروزی برسد تا رنکِ شماره ۱۸ دنیا و یکی از بخت های قهرمانی توسط یک آسیایی از گردونه این رقابت ها کنار برود. نیک کیریوس حریف نیشیوکا در دور یک هشتم هم مقابل ژیل سیمون از فرانسه با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۴ و ۷-۶ (۷-۵) به برتری رسید تا همچنان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات به حساب آید. در دیگر بازی های دور یک هشتم پایانی، استفانوس تسيتسيپاسِ یونانی برابر تامی پاول از آمریکا قرار می گیرد و جان ایسنر آمریکایی نیز به مصاف بنویت پایره از فرانسه خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار