20/04/2024

مسابقات تنیس اوپنِ واشینگتن؛ صعود کتی مک نالی ۱۷ ساله به دور یک چهارم

  • توسط سروش
  • 03/08/2019
  • 0

رقابت های تنیس ۵۰۰ امتیازی سیتی اوپنِ واشینگتن در کشور آمریکا و در دو بخش مردان و زنان در حال انجام است و کتی مک نالی ، تاکنون شگفتی ساز و یکی از چهره های برتر این مسابقات قلمداد می شود.

صعود کتی مک نالی به دور یک چهارم تنیس واشینگتن

کتی مک نالی ۱۷ ساله روز جمعه (۲ آگوست) با برتری مقابل هم وطنش، کریستیانا مک هالی توانست به دور یک چهارم پایانی این رقابت ها صعود نماید. کتی مک نالی که از دور انتخابی به جدول اصلی مسابقات سیتی اوپن راه یافته است، تا بدین جای این رقابت ها توانسته در هر سه دیدار خود به پیروزی دست یابد. او در دور انتخابی مقابل آناستازیا پابلیچنکوا از روسیه با حساب ۲-۱ به برتری رسید تا بتواند به جدول اصلی این مسابقات راه یابد. این تنیسور نوجوان، پس از آن در مرحله یک شانزدهم برابر ژو لین از چین قرار گرفت و با حساب ۲-۰ و با نتایج ۶-۴ و ۶-۲ مقابل بازیکنی که هشت سال از او بزرگتر بود، توانست به پیروزی برسد تا در مرحله یک هشتم پایانی به مصاف کریستیانا مک هالی برود.

کتی مک نالی

در این دور هم کتی مک نالی موفق ظاهر شد و با حساب ۲-۱ و نتایج ۶-۳، ۱-۶ و ۶-۳ به پیروزی رسید تا بدین ترتیب در جمع هشت تنیسور پایانی این رقابت ها قرار گیرد. این تنیسور ۱۷ ساله و آینده دار آمریکایی تا قبل از این هفته نتوانسته بود به بردی در مسابقات حرفه ای تنیس زنان دست یابد و مسابقات اوپن واشینگتن در واقع استارتِ پیروزی های این دختر تنیس باز در رقابت های حرفه ای بوده است. در مسابقات بانوان و تا این مرحله، تنیسورهای سرشناسی از گردانه این رقابت ها کنار رفته اند که از جمله آن ها می توان به حذف کوکو گوف ستاره ۱۵ ساله مسابقات ویمبلدون و همچنین اسلون استیونز رنکِ شماره ۸ اتحادیه جهانی تنیس و یکی از بخت های مسلم قهرمانی در این رقابت ها اشاره کرد. همچنین با شکست ربکا پترسون از سوئد مقابل کاملیا جیورجی از ایتالیا و کنار رفتن مدعیان اصلی قهرمانی، می توان تا حدودی به ادامه شگفتی سازی و چه بسا قهرمانی این تنیسور ۱۷ ساله در این بازی ها، امیدوار بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار