29/03/2024

کوکو گوف و مک‌نالی با وایلد کارت در مسابقات دوبل یو اس اوپن شرکت خواهند کرد

  • توسط مینا
  • 28/08/2019
  • 0

نوجوانان آمریکایی، کوکو گوف و کتی مک‌نالی با استفاده از وایلد کارت یا دعوت افتخاری، در مسابقات تنیس دوبل زنان از رقابت‌های یو اس اوپن شرکت خواهند کرد.

حضور کوکو گوف و کتی مک نالی در تنیس دوبل زنان اوپن آمریکا

این مسابقات از روز دوشنبه در شهر نیویورک آمریکا آغاز شده است. این دو نفر سال گذشته توانستند در بخش دوبل جوانان یو اس اوپن به مقام قهرمانی دست پیدا کنند و اخیرا هم در کنار هم قهرمان دوبل مسابقات سیتی اوپن در واشینگتن شدند. قهرمانی سیتی اوپن، اولین پیروزی این زوج در سطح مسابقات WTA بود. همچنین، قهرمانی دوبل سیتی اوپن، اولین باری بود که کوکو گوف و مک‌نالی در تور WTA در کنار یکدیگر به عنوان یک تیم شرکت می‌کردند. پیش از رویداد واشینگتن، هیچکدام از این دو نفر موفق نشده بودند در تور WTA و در بخش دوبل در این سطح به پیروزی برسند. با قهرمانی آنها در مسابقات جوانانِ یو اس اوپن و سیتی اوپن WTA، این زوج فرصت دارند تا رکورد شکست‌ناپذیری خود به عنوان یک تیم دوبل را در نیویورک نیز ادامه دهند. کوکو گوف ۱۵ ساله پس از آن‌که موفق شد ونوس ویلیامز را در مسیر خود برای راه یافتن به مرحله چهارم ویمبلدون شکست دهد، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

گوف در نهایت مغلوب قهرمان مسابقات یعنی سیمونا هالپ شد. پیروزی گوف بر ویلیامز او را به جوان‌ترین بازیکن بیست سال اخیر تبدیل کرد که در یک رویارویی از جدول قرعه‌کشی ویمبلدون به پیروزی می‌رسد. گوف و مک‌نالی هرکدام به صورت جداگانه نیز مجوز حضور در بخش انفرادی مسابقات زنان یو اس اوپن را کسب کرده‌اند. روند پیشرفت مک‌نالی به اندازه کوکو سریع و چشم‌گیر نبوده است، اما او موفق شد در رویداد واشینگتن به مرحله نیمه‌نهایی بخش انفرادی برسد. کوکو گوف در حال حاضر هم در رده‌بندی انفرادی و هم در رده‌بندی دوبل تنیس زنان رتبه ۱۴۱ را به خود اختصاص داده است، در حالی که مک‌نالی ۱۷ ساله نفر صد و بیست و یکم انفرادی و ۱۱۱ دوبل تنیس زنان است.

کتی مک نالی کوکو گوف

کوکو در مصاحبه‌ای که پس از رویداد واشینگتن انجام داد، درباره احتمال حضور خودش و مک‌نالی در یو اس اوپن گفته بود:

راستش را بخواهید من فکر می‌کنم ما قادر به کسب پیروزی هستیم. ما زمانی که فکر خود را بر روی انجام کاری بگذاریم، قطعا می‌توانیم هرکاری که بخواهیم انجام دهیم. حقیقتش فکر کنم با توجه به سبک بازی‌مان، قادر خواهیم بود هرچقدر که خودمان بخواهیم، پیشرفت کنیم.

مک‌نالی و کوکو گوف در حال حاضر جزو قهرمانان WTA محسوب می‌شوند. مک‌نالی ۱۷ سال سن دارد در حالی که گوف تنها ۱۵ ساله است. این دو نفر در اولین حضور خود به عنوان یک تیمِ دوبل در یک رویداد WTA داستانی به‌یادماندنی در سیتی اوپن ۲۰۱۹ رقم زدند. آنها با دعوت افتخاری وارد این تورنمنت شده بودند. این اتفاق زمانی رخ داد که چند هفته قبل از آن کوکو در ویمبلدون نمایشی خارق‌العاده داشت. همان‌طور که در بالا گفته شد، حضور این دو در کنار هم چند رکوردشکنی را به‌ همراه داشت. گوف و مک‌نالی در واشینگتن از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بودند و می‌دانستند که توان رقابت برای کسب قهرمانی را دارند. گوف چندی پیش در یک مصاحبه گفته بود:

ما در تورنمنت سیتی با این طرز تفکر که ببینیم تا چه حدی می‌توانیم جلو برویم شرکت نکردیم. زمانی که وارد این مسابقات شدیم در ذهن خود به فینال فکر می‌کردیم. من به‌طور کلی نمی‌خواهم از خودم و مک‌نالی انتظار چندان بالایی ایجاد کنم، زیرا احساس می‌کنم هر اتفاقی که بیفتد، واضح است که من و او می‌دانیم که باید در نهایت بازی را ببریم.

مک‌نالی نیز پس از قهرمانی در سیتی به خبرنگاران گفته بود:

من فکر می‌کنم که ما در هر مسابقه تنها نگران خودمان و نقشه بازی‌مان بودیم. ما نقشه‌هایمان را به خوبی هرچه تمام‌تر اجرا کردیم، این را نتایج مسابقات‌مان نشان می‌دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار